اسمارتفون جدید و ارزان‌قیمت موتورولا موتو ای 6 پلاس (Moto E6 Plus) معرفی شد

موتورولا با معرفی اسمارتفون ارزان‌قیمت موتو ای 6 پلاس تاکنون یکی از بهترین‌های نمایشگاه IFA 2019 بوده است. اسمارتفون موتورولا وان زوم به عنوان جدیدترین و برترین محصول موتورولا در نمایشگاه IFA 2019 معرفی شد. این کمپانی در دومین روز نمایشگاه از جدیدترین تلفن ارزان‌قیمت خود با نام موتو ای 6 پلاس (Moto E6 Plus) رونمایی کرد.

موتو ای 6 پلاس از یک صفحه‌نمایش لمسی 6.1 اینچی IPS با رزولوشن 720 در 1560 پیکسل و نسبت تصاویر 19.5:9 بهره می‌برد. این تلفن از حافظه رم 2 یا 4 گیگابایت در کنار دو گزینه حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت استفاده می‌کند و تراشه مدیاتک Helio-P22 مسئول پردازش اطلاعات تلفن است.

موتورولا موتو ای 6 پلاس

در بخش پشتی دستگاه نیز یک دوربین دوگانه وجود دارد که لنز اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/2.0 در کنار سنسور عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند که در داخل شکاف U شکل صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

اسمارتفون مقرون‌به‌صرفه موتورولا دارای گیرنده رادیو FM، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و تمامی اتصالات معمول بی‌سیم (به جز NFC) است. این تلفن در دو مدل تک و دو سیم‌کارت معرفی شد. در بخش رنگبندی موتو ای 6 پلاس از دو رنگ مشکی گرافیتی (Polished Graphite) و قرمز روشن (Bright Cherry) بهره می‌برد. تمامی ساختار بدنه تلفن، به جز شیشه صفحه‌نمایش از جنس پلاستیک طراحی و ساخته شده است.

جدیدترین عضو خانواده سری موتو با ابعاد 155.6 در 73.06 در 8.6 میلی‌متر و وزن 149.7 گرم در نمایشگاه IFA 2019 در معرض دید عموم به نمایش گذاشته شد. نرم‌افزار تلفن توسط جدیدترین نسخه سیستم‌عامل گوگل، یعنی اندروید پای اجرا می‌شود.

یک اسکنر اثرانگشت نیز در پشت تلفن (درون لوگو موتورولا) پنهان شده است. باتری موتو ای 6 پلاس با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر وظیفه تامین انرژی سخت‌افزار تلفن را برعهده دارد، اما استفاده موتورولا از پورت microUSB با شارژ استاندارد 5 وات ما را ناامید کرد.

این تلفن از امروز در بازار آمریکای لاتین موجود شد و تا اواخر ماه جاری میلادی با قیمت 139 یورو در قاره اروپا عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده، حضور این گوشی در منطقه آسیا و اقیانوسه را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH