شارژ سریع شیائومی

سرعت بالای جدیدترین فناوری شارژ سریع شیائومی تمامی رقبا را زمین‌گیر خواهد کرد!

به حق باید شرکت‌هایی مانند اوپو و وان‌پلاس را پیشروان ارایه جدیدترین فناوری‌های مربوط به شارژ سریع بدانیم. این شرکت‌ها بارها با پیشرفت تکنولوژی مورد استفاده خود در این زمینه،‌ رقبا را به جنب و جوش بیشتری درآورده‌اند. اما ظاهرا شیائومی به زودی از فناوری جدیدی رونمایی خواهد کرد که انقلابی در زمینه شارژ سریع محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ‌این شرکت نشان داده است که در حال کار بر روی یک شارژر 100 واتی است که سرعت شارژ فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. این مقدار بالاترین محدوده‌ای است که استاندارد USB-C Power Delivery می‌تواند ارایه کند و اگر فناوری شارژ سریع 55 واتی به کار رفته در اسمارت‌فون فایند X اوپو Lamborghini edition را قدرتمندترین هندست در این زمینه به شمار آوریم،‌ فناوری شیائومی تقریبا دو برابر قدرتمندتر خواهد بود.

شارژ سریع شیائومی

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ‌شرکت چینی از شارژ سریع خود با نام Charge Turbo در کنار Xiaomi 5G era رونمایی خواهد کرد. البته فعلا کسی نمی‌داند عبارت Xiaomi 5G era به چه فناوری و یا محصولی دلالت می‌کند. در هر صورت طبق زمان اعلام شده در تصویر،‌ شیائومی دوشنبه هفته جاری پرده از فناوری‌های جدید خود برخواهد داشت و باید ببینیم شارژ سریع این شرکت می‌تواند آغازکننده دوره‌ای جدید در تکنولوژی شارژ اسمارت‌فون‌ها لقب بگیرد یا خیر؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH