رونمایی از دو ساعت هوشمند جدید شرکت Fossil در نمایشگاه IFA 2019

شرکت Fossil امروز در نمایشگاه IFA 2019 از دو مدل جدید ساعت هوشمند خود که مجهز به سیستم عامل Wear OS هستند، رونمایی کرد. یکی از آنها، ساعت Diesel On Axial است که چیپست اسنپ‌دراگون Wear 3100 کوالکام را در داخل خود دارد. نکته جالب‌توجه در مورد این ساعت هوشمند Fossil اضافه شدن اسپیکری است که با استفاده از یک اپلیکیشن مخصوص، به کاربر اجازه خواهد داد تا تماس‌های تلفنی خود در گوشی اندرویدی یا آیفون را از طریق ساعت برقرار کند. این اسپیکر همچنین به دارندگان On Axial اجازه خواهد داد تا با گوگل اسیستنت صحبت کرده و همچنین صدای نوتیفیکیشن‌ها را مستقیما از طریق ساعت بشنوند.

ساعت Diesel On Axial یک طراحی صنعتی دارد و شامل دو صفحه مدرج به نام‌های Information Tunnel و Globe است. صفحه مدرج اول، یک افکت تونل‌مانند ۳ بعدی ارایه می‌کند و دومی نیز با ضربه زدن بر روی یک کُره چرخان، دو تایم‌زون اضافی را بر روی نمایشگر نمایش می‌دهد. ساعت، چندین تاچ اضافی هم ارایه کرده که از جمله آنها می‌توان به افکت آب‌وهوا اشاره کرد. با استفاده از این افکت، وضعیت آب‌وهوای بیرون بر روی صفحه نشان داده خواهد شد. یا در تاچ دیگری، با فشردن صفحه مدرج ضربان قلب، افکت موج آب به نمایش در خواهد آمد. حالا که صحبت از آب شد باید بگوییم که On Axial تا عمق ۳ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

ساعت Diesel On Axial
ساعت Diesel On Axial
ساعت Diesel On Axial از ماه آینده به قیمت ۳۵۰ دلار عرضه خواهد شد

ساعت On Axial، چهار حالت مختلف برای تنظیم مصرف باتری دارد که یکی از آنها، Extended Battery Mode است. این مود به شما اجازه خواهد داد تا در فاصله بین شارژها، ضربان قلب خود و همچنین نوتیفیکیشن‌ها را چک کنید. ساعت هوشمند On Axial مجهز به ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱ گیگابایت رم است و اپلیکیش‌هایی مانند اسپاتیفای، گوگل پی، کاردیوگرام و نون‌لایت را به‌طور پیش‌فرض بر روی خود دارد. نون‌لایت، یک برنامه سلامت است که می‌تواند کاربر را در صورت نیاز به سرویس‌های اورژانس وصل کند. دستگاه، ضمنا دارای GPS، بلوتوث، وای‌فای و NFC نیز هست.

ساعت On Axial، از یک نمایشگر ۱.۲۸ اینچی آمولد و یک کیس ۴۴ میلیمتری از جنس آلیاژ فلزی ضدزنگ بهره می‌برد بند آن نیز شامل سه رنگ مشکی، آبی و خاکستری خواهد بود. این ساعت هوشمند قرار است از ماه آینده به قیمت ۳۵۰ دلار در بازار عرضه شود. شما قادر خواهید بود آن را از فروشگاه‌های آنلاین Diesel یا از طریق خرده‌فروشی‌ها خریداری کنید.

ساعت Armani Smartwatch 3 مشخصاتی شبیه به Diesel On Axial دارد

ساعت دیگری که امروز توسط Fossil معرفی شد، Armani Smartwatch 3 نام دارد. هرچند این ساعت شیک‌تر از Diesel On Axial است، اما تقریبا مشخصاتی شبیه به آن دارد که از جمله آنها می‌توان به سیستم عامل Wear OS، چیپست اسنپ‌دراگون Wear 3100، امکان انتخاب از بین چهار حالت مختلف تنظیم مصرف باتری و صحبت با گوگل اسیستنت اشاره کرد.

ساعت Emporio Armani Smartwatch 3
ساعت Emporio Armani Smartwatch 3

ساعت Emporio Armani Smartwatch همچنین از برنامه پرداخت موبایلی گوگل پی پشتیبانی می‌کند و مجهز به GPS، قابلیت مانیتور ضربان قلب و اپلیکیشن‌هایی مانند اسپاتیفای و کاردیوگرام نیز هست. کیس آن از جنس آلومینیوم فوق‌سبک بوده و بند آن نیز رنگ‌های مختلفی مانند آبی، سبز، زرد، مشکی، نارنجی و نقره‌ای دارد. ساعت دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی است و از ماه آینده عرضه خواهد شد. با این‌حال، قیمت و نحوه عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH