نمایشگری از جنس حباب!

بدون شک این فراتر از تصور هر کسی می‌باشد، به دلیل اینکه هیچ شخصی نمی‌توانست این موضوع را تصور کند که روزی باریک‌ترین صفحه نمایش دنیا در واقع یک حباب کف صابون باشد! به گزارش تیم بین المللی که مسئول ایجاد این صفحه نمایش شفاف بوده اند، ممکن است در آینده مردم عادی نیز فیلم‌های خود را بر روی یک حباب کف صابون تماشا کنند!

تنها سوالی که ذهن بسیاری را با خود درگیر می‌کند و احتمالا همین الان نیز در فکر شما نقش بسته، آن است که تا چه اندازه چنین نوع صفحه نمایشی می‌تواند مقاوم باشد و چه اتفاقی می‌افتند اگر به عنوان مثال مگسی که در حال پرواز است با آن برخورد کند؟! آیا این صفحه نمایش فوق باریک از هم متلاشی خواهد شد؟

به نظر می‌رسد این حباب کف صابون بسیار متفاوت از حباب‌های کف صابون معمولی باشد که با آن‌ها در زمان بچگی بازی می‌کردیم، به نحوی که از امواج صوتی اولتراسونیک برای تغییر خواص فیلم، چه معمولی باشد و چه سه‌بعدی استفاده می‌شود. برای مخلوط حباب‌ها، صابون به عنوان ماده اصلی است، اما ترکیب آن به مراتب پیچیده‌تر از آن چیزی است که ما فکرش را می‌کنیم. باید منتظر بود و دید چه زمانی صفحه نمایش‌های حبابی وارد بازار می‌شود و چه قیمتی خواهند داشت. البته به طور یقین زمان این امر نزدیک نخواهد بود اما حتی فکر کردن به اینکه در وان حمام هستید و به فیلم مورد علاقه خود را در حباب‌های روبه‌رویتان مشاهده می‌کنید، در نوع خود امری لذت بخش است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH