دی‌ان‌ای

اطلاعات به دست آمده از دی‌ان‌ای یک فرد بر روی ته سیگار منجر به دستگیری او شد!

مسئولان قضایی در داکوتای شمالی، بر اساس اطلاعات به دست آمده از دی‌ان‌ای موجود بر روی یک ته سیگار، حکم به دستگیری فرد خاطی دادند. این فرد در درگیری‌های مربوط به خط لوله داکوتای شمالی که سه سال پیش انجام گرفت، حضور داشته است. در این درگیری‌ها حدود صد نفر که کاملا سر و صورت خود را پوشانده بودند، به تجهیزات و ابزار خط لوله حمله کرده و خرابکاری‌های فراوانی به وجود آوردند.

دی‌ان‌ای

آزمایشگاه جرم‌شناسی داکوتای شمالی، ماه گذشته اعلام کرد که دی‌ان‌ای ته سیگاری پیدا شده در صحنه جرم، با مشخصات شخصی به نام لاورنس مالکوم مطابقت دارد. با توجه به این که وی پیش از این نیز سابقه جرم و جنایت داشته، مشخصاتش در بانک اطلاعاتی موجود بوده است. در نهایت، دادگاه قضایی داکوتا به کمک فناوری و پس از گذشت حدود سه سال، موفق به شناسایی یکی از افراد خاطی و دستگیری او شد.

1 در مورد “اطلاعات به دست آمده از دی‌ان‌ای یک فرد بر روی ته سیگار منجر به دستگیری او شد!”

  1. کورش پیراوه

    متاسفانه این غلط همچنان درمحاورات روزمره وایضا متون ادبی مابصو رت آرام وخزنده فراگیر شده است. ازشام شما متشکریم ،ازدیدگاه شما سپاسگزارم،ازفرصتی که دادید ممنونم. همه جا بجای اینکه از فاعل یامجری تشکر کنیم ، از فعل یا مفعول تشکر میکنیم واین غلط است وبرای توجیه بیسوادی یا تنبلی از واژگان( غلط مصطلح ) استفاده میکنیم شما حالا دیگر تبدیل به یک رسانه قابل اعتماد شده اید پس شایسته است که دستور زبان را رعایت کنید،پس باید بگوییم ازشما بخاطر شام خوشمزه تان ممنونم یا بخاطردیدگاهتان از شما سپاسگزاریم و……..فارسی را پاس داریم**کورش پیراوه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH