به کمک ساعت مچی هوشمند اپل، خواب آرام و متفاوتی را تجربه کنید!

iWatch-concept-Maps-Martin-Hajek-005

ساعت مچی هوشمند iWatch اپل احتمالا قابلیت بسیار جذابی دارد که به کمک آن، کاربران خواب راحت و شیرینی را تجربه خواهند کرد. این خبر، پس از استخدام یک متخصص خواب توسط کمپانی اپل منتشر شده است.

به‎‌نظر می‌رسد که محقق ارشد کمپانی فیلیپس، Roy J.E.M. Raymann با توجه به گفته‌ی این سایت  توسط شرکت اپل استخدام شده است. Raymann برای سال‌های زیادی، درگیر تحقیق‌هایش درباره نظارت بر خواب بوده است.

تاریخ عرضه ساعت مچی هوشمند iWatch اپل انتظار می‌رود زمانی در سال جاری میلادی باشد. اپل پیشتر، کارشناسانی را از صنعت مد و ورزش استخدام کرده است.

به‌گزارش وب‌سایت 9to5Mac، تحقیقات جدید آقای Raymann برروی توسعه و پژوهش درباره سنسورهای پوشیدنی و کوچک متمرکز شده است. البته کمپانی اپل در اظهار نظری جالب، استخدام Raymann را رد کرده است.

با این‌حال، سابقه‌ی آقای Raymann درباره “خواب” و وسایل پوشیدنی احتمالا باید تایید کند که وی برروی ساعت مچی هوشمند آی‌واچ اپل کار می‌کند چراکه اپل به کمک وی، می‌تواند یک محصول پوشیدنی و متفاوت را روانه بازار نماید. آیا سونی و سامسونگ برای مقابله با ساعت مچی هوشمند آی‌واچ، رقیبان تازه‌ای را متولد خواهند کرد یا همانند یک شکست‌خورده، نظاره‌گر اوج کمپانی اپل خواهند بود؟!

1 در مورد “به کمک ساعت مچی هوشمند اپل، خواب آرام و متفاوتی را تجربه کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH