رونمایی از می 9 پرو و می میکس 4

شیائومی رویداد مربوط به رونمایی از اسمارت‌فون‌های می 9 پرو و می میکس 4 را تایید کرد

شیائومی در حال تمهید مقدمات لازم برای برگزاری یک رویداد جهت رونمایی از آخرین اسمارت‌فون‌های 5G خود است. در این رویداد که در 24 سپتامبر برگزار خواهد شد، شرکت به معرفی محصولات جدیدی نظیر اسمارت‌فون‌های می 9 پرو و می میکس 4 خواهد پرداخت. معرفی رابط کاربری MIUI 11 و همچنین یک دستگاه تلویزیون جدید می، از دیگر برنامه‌های شرکت در این رویداد خواهد بود.

رونمایی از می 9 پرو و می میکس 4

اسمارت‌فون می 9 پرو به عنوانی نسخه‌ای جدید از هندست می 9 با صفحه نمایش 6.39 اینچی سوپر امولد بدون حاشیه عرضه می‌شود. پردازنده به کار رفته در این دستگاه از نوع اسنپدراگون 855 پلاس بوده و یک باتری 4000 میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. می 9 پرو اولین هندستی خواهد بود که از فناوری جدید شارژ سریع و بی‌سیم 30 واتی شیائومی تحت عنوان Mi Charge Turbo استفاده می‌کند.

بر اساس شایعات و اخبار، می میکس 4 نیز مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس بوده و از صفحه نمایش منحنی QHD بهره می‌برد. این هندست در پنل پشتی خود میزبان سه دوربین خواهد بود؛ لنز 108 مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX سامسونگ به عنوان سنسور اصلی، یک لنز تله‌فوتو و یک لنز واید انگل. برخی ابراز کرده‌اند این اسمارت‌فون با نام می میکس آلفا معرفی خواهد شد، اما این مساله قطعی نشده است.

در هر صورت حدود یک هفته تا رونمایی از می 9 پرو و می میکس 4 زمان باقی مانده است و می‌توانیم امیدوار باشیم در روزهای پیش رو اطلاعات بیشتری از اسمارت‌فون‌های ذکر شده فاش شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH