معرفی پنل ارسال اس ام اس سحر

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش سرعت روز افزون آن، قابلیت های متعددی برای استفاده از گوشی همراه فراهم شده است. یکی از این ابزارها استفاده از سامانه پیامکی برای ارسال پیام کوتاه انبوه است که در زندگی روزمره امروزی کاربردهای بی شماری دارد و هر کاربر به نوعی در ارتباط با آنها می باشد. از این رو ارائه خدمات مناسب از سوی یک پنل پیامکی موضوع جذابی به نظر می رسد.

ویژگی های هیجان انگیز:

پنل اس ام اس سحر با در نظر گرفتن سلیقه ها و کارآیی های مختلف، در زمینه ارائه و راه اندازی سامانه ارسال پیام کوتاه در تهران و دیگر نقاط فعالیت می کند. این سامانه می تواند طبق معیارهایی که قابل تنظیم می باشد مثل سن و جنس، کد پستی، محدوده منطقه ای و.. تعریف شود و ارسال پیامک انبوه انجام دهد. این پیام کوتاه می تواند تبلیغاتی و جنبه بازاریابی داشته باشد و یا از دسته اطلاع رسانی ها، اخبار، یادآوری ها و یا نظرسنجی ها باشد.

خرید پکیج های اس ام اس انبوه از سایت سامانه پیامکی سحر به راحتی قابل انجام است. شما می توانید با در نظر گرفتن مخاطب هدف خود و نیز میزان پیام کوتاه مورد نظر، از طریق پنل مربوطه به ارسال پیامک بپردازید. شما اگر هدف بازاریابی بیشتر دارید و یا اگر مخاطبینی دارید که می خواهید آن ها را از رویدادها مطلع کنید و با آنها در تماس باشید، یک سامانه پیام کوتاه هوشمند به کمک شما خواهد آمد و کلی از نیازهای شما را در جهت کاری که می خواهید بکنید، برآورده می سازد. این  می تواند برای شما ویژگی های خاصی مثل در معرض دید بودن، تاثیرگذاری ذهنی روی مخاطب، ارتباط دو سویه با مخاطب خود، اطلاع رسانی به شماره های هدف، تبلیغات گسترده با جامعه آماری بالا، فروش محصولات و.. را به همراه داشته باشد. احتمالا با این سامانه ها  با صرف هزینه کم و صرف انرژی و زمان کمتر شما به بازدهی مطلوب و نیاز مورد نظر خود خواهید رسید که این در دنیای تجارت امروزی می تواند به شدت هیجان انگیز باشد.

خدمات، نزدیک تر از رگ به شما:

پنل پیامکی سحر، انواع سرویس هایی که فکر می کنید از طریق راه اندازی یک سامانه پیامکی قابل انجام است را در اختیار کاربران خود می گذارد. برآوردن نیاز هایی که برای کسب و کار یا فعالیت خود احتیاج دارید و یا اگر برای ارائه محصولی که دارید هدف خاصی را دنبال می کنید، پاسخ آن ممکن است در یک بسته نهفته باشد. سامانه پیامکی پر سرعت یکی از خدمات مهمی ست که قابل ارائه می باشد اینکه پیامک انبوه به سرعت و هدفمند به دست مخاطبان مورد نظر شما برسد، بسیار مهم به نظر می رسد.

اگر قصد ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از طریق نقشه دارید به دلیل وجود این امکان در پنل سحر به وسیله نقشه گوگل، انجام می پذیرد تا شما بتوانید در کوتاهترین زمان و به سادگی به بانک شماره موبایل های موردنظر پیامک بفرستید.

یکی دیگر از خدمات این پنل، تعرفه نسبتا ارزانی ست که برای مشتریان در نظر گرفته شده و شما فقط هزینه پیامک را برای ارسال پرداخت می کنید و این امکان هم می تواند در صرفه جویی هزینه ای شما کارساز باشد.

وب سرویس ارسال پیامک کد فعالسازی با خط پشتیبانی نیز یک امکان ویژه ای ست که در اختیار کاربران قرار دارد.

از وب سرویس پیامکی قدرتمند و سریع برای ارسال کد ثبت نام برای فروشگاه ها یا رستوران های زنجیره ای با امکانات متعددی که در اختیار قرار می دهد تا ارسال پیامک های اطلاع رسانی به مشتریان، تا محیط کاریری راحت و انعطاف پذیر و ارسال پیام کوتاه هدفمند و.. همه و همه بخشی از خدمات های این پنل می تواند باشد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH