شکایت 2.1 میلیاردی دلاری از اپل به خاطر دزدی اختراع

 

 

2

 

ظاهراً مشکلات شرکت دل از سال 2013 میلادی به سال جاری نیز کشیده شده است و این مشکلات نه تنها در بخش تولیدات به چشم می‌خورد بلکه‌ شکایت 2.1 میلیاردی دلاری از اپل به خاطر دزدی اختراع نیز به تازگی به دادگاهی در آلمان دردسر جدید برای این غول آمریکایی ایجاد نموده است.

 

موسسه ثبت اختراعات آلمان با نام IPCom بابت استفاده اپل از ابداعاتی در زمینه فناوری 3G از این شرکت شکایت کرده است و خواهان رقم 1.57 میلیارد یورو برابر با 2.1 میلیارد دلار به عنوان خسارت است. شکایت این سازمان بر اساس استفاده اپل از اختراعی به نام EP 1 841 268 است که به عنوان یک مورد برای بهبود کارایی شبکه‌های 3G به کار می‌رود و نسخه مورد استفاده اپل از این اختراع تنها در انحصار استفاده تولیدکنندگان در اروپا قرار داشته است.

 

گفته می‌شود که دادگاه این پرونده در ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد و در ماه‌های پیش رو نیز با جلسات تکمیلی آن دادگاه مسئول رسیدگی به دنبال نتیجه‌گیری سریع و قاطع در این پرونده است. باید دید که اپل که خود سابقه زیادی در شکایت از شرکت‌های مختلف در راستای استفاده غیرقانونی از ابداعات و اختراعات دارد در این زمینه چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

 

1 در مورد “شکایت 2.1 میلیاردی دلاری از اپل به خاطر دزدی اختراع”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH