خونسردی از نوع سونی

3

مدیر ارشد اجرایی شرکت سونی اعلام کرد که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای فروش سریع تلویزیون‌های خود ندارد و به این ترتیب خونسردی از نوع سونی را به معرض نمایش گذاشت.

کازائو هیرایی مدیر ارشد اجرایی سونی اعلام کرد که علیرغم عدم تطبیق سایر محصولات با اهداف تعیین‌شده این شرکت برای فروش محصولات خود در زمینه تلویزیون عجله‌ای ندارد.

پیش از این گفته می‌شد که شرکت سونی برای جبران کسر سود خود به فروش عمده تلویزیون‌های این شرکت تن خواهد داد  تا با کمک این محصولات که در رده محبوب‌ترین تولیدهای این شرکت هستند به راحتی بتواند سود مرود نظر را کسب کند ولی هیرایی با خونسردی هرچه تمام این موارد را رد کرده و گفت که با روش خود شرکت را در مسیر صحیح هدایت خواهد نمود.

هیرایی دراین‌باره گفت:« گزینه‌های بسیار زیادی در برابر ما قراردارد که تنها به تلویزیون محدود نیست و  در کل تجارت ما موثر خواهد بود.»

2 در مورد “خونسردی از نوع سونی”

  1. آنچه من از سونی تجربه کرده ام فقط دور ریختن پول بوده است یعنی فقط برند و مارک است برای مثال یک لپ تاپ مارک سونی با سایر لپ تاپ های برندهای دیگر با همان مشخصات 300000الی 400000هزار تومان قیمت بالاتری و کارایی کمتری نیز دارد.

    1. برای مثال یه گوشی مثله Z2 که امکانات بیشتری نصبت به رقبا داره با قیمت کمتر فروخته میشه.یا تبلت سونی با کارایی بیشتر ارزون تر از رقبا فروخته میشه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH