فهرست مشخصات اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A70s در وب‌سایت TENAA رویت شد

اکنون ماه‌هاست که اخبار متعددی پیرامون اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A70s به گوش می‌رسد. آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با گوشی به فهرست مشخصات این دستگاه در وب‌سایت چینی TENAA اشاره می‌کند. بعلاوه این اسمارت‌فون در فهرست محصولات موجود بر روی وب‌سایت هندی پشتیبانی سامسونگ نیز رویت شده است.

بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست TENAA، گلکسی A70s با یک باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر غول‌پیکر 6.7 اینچی روانه بازار خواهد شد. پیش‌تر گزارش شد که این دستگاه به‌همراه یک باتری بزرگ‌تر 5000 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود؛ اما اکنون به این موضوع اشاره نشده است. همچنین فهرست مذکور نشان می‌دهد که ابعاد گوشی معادل 164.2 در 76.7 در 7.9 میلی‌متر است؛ ابعادی که مشابه اسمارت‌فون گلکسی A70 هستند.

گلکسی A70s علیرغم بهره‌مندی از ابعاد و باتری مشابه با گلکسی A70 احتمالا نخستین دستگاه مجهز به حسگر 64 مگاپیکسلی ISOCELL BRIGHT GM1 خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که این مشخصه، تنها وجه تمایز واقعی میان گلکسی A70s و گلکسی A70 به‌شمار خواهد رفت. هندست جدید کماکان همانند گلکسی A70 با پردازنده اسنپ‌دراگون 675 در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

گلکسی A70s احتمالا تا پایان ماه جاری روانه بازار خواهد شد؛ اگرچه موکول شدن این فرآیند به اوایل ماه اکتبر نیز امری محتمل است. شایعات مطرح شده از قیمت‌گذاری 32990 روپیه برای این اسمارت‌فون در بازار هندوستان حکایت دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH