آیا Xperia Z1 Compact هم پلاستیکی می‌شود؟!؟

Sony-Xperia-Z1-Compact-rear-camera-macro

Z1 Compact در بسیاری از موارد شبیه به Z1 است، اما خب تفاوتهایی در اندازه و رزولوشن صفحه نمایش و باتری این دو وجود دارد.

به غیر از تفاوت‌های ذکر شده، مساله دیگری وجود دارد که سونی به طور رسمی به آن اشاره‌ای نکرده، اما حرفهایی از آن زده می‌شود. در حالی که پنل جلویی و پشتی Z1 از شیشه درست شده است، ظاهرا پنل پشتی کامپکت پلاستیکی است. در یکی از  بررسی‌ها دیده شده که نویسنده از جنس بدنه کامپکت چنین گفته است: پنل پشتی از جنس پلی کربنات پولیش شده و پنل جلویی از جنس گوریلا گلس است. البته سونی اخیرا به این مساله پاسخ داده است و ظاهرا به وضوح اشاره به  شیشه‌ای بودن هر دو قسمت جلویی و پشتی کرده است.

اما مساله همینجا به پایان نمی‌رسد. بر اساس آنچه در White Paper منتشر شده است، سونی پیش از این به شیشه‌ای بودن هر دو سمت اشاره کرده بود، اما کارخانه مستقر در ژاپن اخیرا جمله خود را به” قسمت جلویی از جنس  شیشه مقاوم خواهد بود” تغییر داده است. این تغییرات در وایت پیپر 6 فوریه رخ داده و هر دو نسخه D5503 و M51w را شامل می‌شود.

امیدواریم که سونی هر چه زودتر علت تغییر در جملات منتشر شده خود را با پاسخی قانع کننده بدهد که اگر این اتفاق نیفتد، تنها چیزی که مشخص خواهد شد این است که کامپکت در قسمت پشتی پلاستیکی خواهد بود.

4 در مورد “آیا Xperia Z1 Compact هم پلاستیکی می‌شود؟!؟”

  1. چون تو وایت پیپر نوشتن فقط جلوی گوشی شیشه ای هست نمیشه بگیم پس صد در صد پشتش پلاستیکیه. باید این احتمال هم بدیم که شاید پشت گوشی آلومینیومی باشه. شاید احتمالش خیلی کم باشه ولی احتمال داره

  2. مهندس موتو

    حالا چرا اینقد حساس شدین؟ اگرم پلاستیک باشه روکش از جنس شیشه یا یه ماده مقاوم مشابهش داره. مهم کیفیت و مقاومته نه جنسش چیه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH