جدیدترین سنسور دوربین سامسونگ با نام ISOCELL Slim GH1 و کیفیت 43 مگاپیکسل رونمایی شد

شرکت سامسونگ به تازگی از جدیدترین سنسور دوربین خود با نام ISOCELL Slim GH1 برای استفاده در تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های هوشمند سیار، رونمایی کرد. این سنسور با کیفیت 43.7 مگاپیکسل (رزولوشن 7968 در 5480 پیکسل) و اولین بار از پیکسل‌هایی با اندازه 0.7 میکرومتر در صنعت دوربین تولید شده است.

سنسور دوربین سامسونگ با ایجاد تصاویر 10.9 مگاپیکسلی برای استفاده در دستگاه‌هایی با نمایشگر‌های باریک و بزرگ مناسب است. سنسور Slim GH1 به سامسونگ اجازه می‌دهد تا به همین واسطه، بدون فشرده‌کردن و کاهش کیفیت تصویر لنز به افزایش ابعاد نمایشگر‌ تلفن‌های هوشمند خود بپردازد.

این سنسور کوچک با ادغام چهار پیکسل، یک پیکسل به اندازه 1.4 میکرومتر (به همراه میزان حساسیت به نور مناسب) را تشکیل می‌دهد که با استفاده از همین قابلیت می‌توان به ثبت تصاویر باکیفیت در محیط‌های کم‌نور توسط این سنسور، امیدوار بود.

سنسور ISOCELL Slim GH1 توانایی جداسازی پیکسل‌ها را دارد که میزان از بین رفتن نور را به کمترین حد خود می‌رساند. هم‌چنین، رنگ‌ها در این سنسور بسیار واضح و روشن هستند.

در این سنسور از لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS) و فناوری فوکوس خودکار سریع Super PD بهره گرفته شده است. استفاده از فناوری HDR نیز در دوربین‌های امروزی به یک امر طبیعی تبدیل شده و سنسور جدید سامسونگ نیز از این فناوری استفاده می‌کند.

در بخش ویدیو نیز سنسور Slim GH1 قادر به ضبط ویدیو‌های 4K با نرخ 60 فریم‌بر‌ثانیه است که ویدیو‌های ضبط شده توسط آن، برش داده نمی‌شوند و رزولوشن آن‌ها نیز کاهش نمی‌یابد.

سامسونگ می‌گوید که طبق برنامه‌های خود، تولید انبوه این سنسور از پایان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH