بررسی کوتاه ایسوس پدفون مینی

padfone-mini

ایسوس در ساخت مدل‌هایی که در آن‌ها خلاقیت زیادی به کار رفته، مشهور است و سری پدفون این کمپانی که ترکیبی از یک گوشی با تبلت است، سرآمد آن‌ها به شمار می‌رود. یکی دیگر از محصولات خلاقانه و جدید این کمپانی در سری پدفون، مدل مینی آن است که در دسامبر 2013 رسما معرفی شد. این مدل ایسوس با دو حالت تلفن هوشمند و تبلت یک دستگاه کاربردی به شمار می‌آید. در این دستگاه می‌توان تلفن هوشمند را برروی تبلت سوار کرد که در نتیجه تصاویر را در اندازه بزرگتر مشاهده نمود که ویژگی بسیارجذابی است. این گوشی نسخه کوچک شده دستگاه‌های پدفون از جمله پدفون اینفینیتی و پدفون 2 است. با این پدفون شما می‌توانید تنها با یک بار شارژ کردن، 22 ساعت مکالمه داشته باشید و با باتری اضافه در تبلت هیچ وقت بدون شارژ نمانید. پدفون مینی ایسوس علاوه بر پشتیبانی از دو سیم کارت، ازشبکه 2G  و شبکه پرسرعت 3G نیز پشتیبانی می‌کند.

پدفون مینی ایسوس دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی سوپر IPS با رزولوشن 960×540 و تراکم پیکسلی 256 است و وقتی آن را بر روی داک سوار می‌کنید، دارای صفحه نمایش 7 اینچی سوپر IPS با رزولوشن 1280×800 پیکسل می‌شود.

پدفون مینی ایسوس به سیستم عامل اندروید 4.3 (لوبیا ژله‌ای) مجهز است. سخت افزار این دستگاه دارای تراشه کوالکام اسنپ دراگون 400 و پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و یک گیگابایت رم است. حافظه داخلی دستگاه 16 گیگابایت بوده و با کارت حافظه میکرو SD تا 64 گیگابایت قابل ارتقاست.

تلفن هوشمند پدفون مینی ایسوس دارای ابعاد 129×65.6×8.7 میلی‌متر بوده؛ وزن تلفن 105 گرم و وزن تبلت 310 گرم است و درمجموع وزن این دستگاه 415 گرم می‌شود. تلفن هوشمند این دستگاه دارای دکمه صدا و دکمه پاور یا قفل صفحه در سمت راست و پورت USB در سمت چپ است و تمام این دکمه‌ها در تبلت در سمت راست قرار دارند. در پشت گوشی نام Padfone و فلش LED قرار دارد و در زیر فلش، اسپیکر گوشی در کنار نام ASUS دیده می‌شود.

جک 3.5 میلی‌متری در بالای گوشی قرار دارد و می‌توان حین استفاده از تبلت نیز از آن استفاده کرد. در پایین گوشی سه دکمه بازگشت، خانه و گزینه‌ها وجود دارد و وقتی گوشی در داک قرار می‌گیرد، دکمه اپلیکیشن‌ها به آن اضافه می‌شوند. در پایین داک نام ASUS حک شده و اسپیکر آن در سمت چپ واقع شده است.

پدفون مینی ایسوس دارای دوربین 8 مگاپیکسلی با رزولوشن 3264×2448 پیکسلی است که به شما کمک می‌کند عکس‎‌ها و تصاویر دلخواه و با کیفیتی داشته باشید. در عکس‌ها تاریخ درج و موقعیت جغرافیایی از طریق GPS ثبت می‌شود. ضبط تصاویر با کیفیت 720p و سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. دوربین دارای زوم دیجیتال قدرتمند است تا تصاویر واضح‌تر و بزرگتر دیده شوند. ضبط تصویر، پخش تصویر، به اشتراک گذاری تصویر، فوکوس خودکار، تشخیص چهره و افکت‌های دوربین همه به شما کمک می‌کنند که از زندگی روزمره عکس‌های ارزشمندی به ثبت برسانید. پدفون مینی ایسوس دارای دوربین دوم در جلو است که نه تنها عکس‌های با کیفیتی ثبت می‌کند، بلکه با داشتن ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند خروجی تلویزیون به شما کمک می‌کند دستگاه را به طور مستقیم به تلویزیون‌های LED و LCD وصل کنید. پدفون مینی ایسوس دارای ویژگی پانوراماست که با آن می‌توانید محیط اطراف خود را در یک عکس منعکس کنید.

پدفون مینی ایسوس انواع فرمت‌های صوتی و تصویری و رادیو موج FM را پشتیبانی کرده و دارای قابلیت ضبط برنامه‌های موجود در این موج است.

ویژگی‌های مهم پدفون مینی ایسوس

padfone-mini.

  • صفحه نمایش 4.3 اینچی 960×540 پیکسلی سوپر IPS با تراکم پیکسلی 256ppi
  • صفحه نمایش 7 اینچی 1280×800 پیکسلی سوپر IPS (در داک)
  • پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ دراگون 400 (MSM8226) با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و گرافیک Adreno 305
  • 3G HSPA+ , WiFi 802.11 b/g/n, WiFi Direct, Bluetooth 4.0, GPS, AGPS و GLONASS
  • یک گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی درگاه کارت میکرو SD تا 64 گیگابایت
  • باتری 1500 میلی آمپری ( در تلفن)
  • باتری 2200 میلی آمپری ( در داک)

در نهایت چیزی که این محصول را از سایر دستگاه‌های بازار جدا می‌کند، قیمت آن است که برای یک تبلت هفت اینچی بسیار مقرون به صرفه است. از آنجا که این محصول ارزان‌ترین پدفون است، دست یافتنی‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید.

این محصول تنها با گارانتی ویستا در دو رنگ مشکی و سفید در کلیه مراکز فروش معتبر در سراسر ایران عرضه خواهد شد.

4 در مورد “بررسی کوتاه ایسوس پدفون مینی”

  1. البته اون یکی پدفون مینی که داره میاد قراره از این هم ارزونتر باشه! اون نسخه با صفحه 4 اینچی برای گوشی و پردازنده اتم رو میگم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH