اسمارتفون جدید برند ردمی با نام ردمی 8A و قیمت کمتر از 100 دلار معرفی شد

برند ردمی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی از جدیدترین اسمارتفون پایین‌رده خود با نام ردمی 8A رونمایی کرد. در این گوشی هوشمند، پیشرفت‌های زیادی را نسبت به نسخه قبلی آن شاهد هستیم. ردمی 8A از یک صفحه‌نمایش 6.22 اینچی IPS، باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپری و طراحی جدید Aura Wape شیائومی بهره می‌برد.

نمایشگر تلفن از همان رزولوشن اچ‌دی پلاس موجود در ردمی 7A برخوردار است، اما یک شکاف قطره‌ای در بالای آن برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسل قرار دارد. وظیفه حفاظت از این نمایشگر برعهده گوریلا گلس 5 است.

ردمی 8A

در پشت تلفن، یک لنز IMX363 ساخت سونی با کیفیت 12 مگاپیکسل وجود دارد. این دوربین از فوکوس خودکار دوگانه پشتیبانی می‌کند. هیچ سنسور اثرانگشتی در این دستگاه تعبیه نشده است و می‌توان از قابلیت فیس آنلاک تلفن برای بازکردن قفل آن استفاده کرد.

در بخش پردازش مرکزی ردمی 8A یک تراشه اسنپدراگون 439 قرار دارد. در کنار این تراشه نیز حافظه رم 2 یا 3 گیگابایت به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایت تعبیه شده است. ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی هندست جدید شیائومی از طریق کارت microSD قابل افزایش است.

ردمی 8A

اسمارتفون پایین‌رده برند ردمی با اندروید 9 (پای) به همراه رابط کاربری MIUI 10 به بازار عرضه خواهد شد. هم‌چنین، آپدیت MIUI 11 نیز برای آن منتشر می‌شود.

باتری 5000 میلی‌آمپری دستگاه از طریق درگاه تایپ C شارژ شده و از فناوری شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند. هرچند که آداپتور شارژ درون جعبه تلفن از نوع 10 وات است. این تلفن از پوشش P2i استفاده می‌کند و به نوعی ضدآب است.

ردمی 8A

از سایر امکانات ردمی 8A می‌توان به داشتن سنسور مادون قرمز، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد.

فروش هندست جدید برند ردمی از تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر) در شعبه هندوستان شیائومی و فروشگاه Flipkart آغاز می‌شود.

این تلفن در سه رنگ قرمز (Sunset Red)، آبی (Ocean Blue) و مشکی (Midnight Black) در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

ردمی 8A برای مدل پایه (2/32 گیگابایت) با قیمت 6499 روپیه هند (91 دلار) و مدل بالاتر آن (3/32 گیگابایت) با قیمت 6999 روپیه هند (98 دلار) روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH