اسمارت‌فون خم‌شدنی هواوی میت X به‌زودی روانه بازار می‌شود

مدیر اجرایی شرکت هواوی، Richard Yu، در نمایشگاه IFA سال جاری اعلام کرد که میت X در نهایت در اکتبر یا نوامبر سال جاری روانه بازارها خواهد شد. از آن زمان پنجره زمانی گفته شده کوچکتر شده و به ماه اکتبر رسیده است. به عبارت دیگر، اسمارت‌فون خم‌شدنی هواوی حداقل برای کشور سازنده در ماه اکتبر ارایه خواهد شد.

میت X

این اطلاعات از سرویس مشتریان هواوی به دست آمده است. احتمال دارد عرضه جهانی این هندست در ماه نوامبر صورت پذیرد، اما برای اطلاع قطعی از این موضوع تنها باید به خروجی شرکت چشم داشت. به محض شروع تولید انبوه این محصول، می‌توان میت X را به صورت جهانی در فروشگاه‌های مختلف مشاهده کرد. اسمارت‌فون خم‌شدنی شرکت چینی در مراسم معرفی، مجهز به پردازنده کایرین 980 و مودم 5G اکسترنال عنوان شد. در ماه‌های گذشته و پس از تاخیر در عرضه این هندست عنوان شد که احتمال دارد هواوی، میت X را با پردازنده کایرین 990 و مودم 5G داخلی عرضه کند.

میت X

البته هنوز مشخص نیست که برنامه‌های هواوی در این خصوص چگونه خواهد بود؛ آیا مدل‌های جدید جایگزین نسخه‌های قدیمی خواهند شد یا به صورت کلی میت X با دو نسخه روانه بازار می‌شود. در وبسایت رسمی این محصول هنوز هم پردازنده کایرین 980 ثبت شده است. البته این مورد می‌تواند هنگام عرضه محصول تغییر پیدا کند. از طرف دیگر بحث سرویس‌های گوگل نیز مطرح است؛ اگر تا زمان عرضه این گوشی مصالحه‌ای صورت نگیرد، به احتمال فراوان میت X نیز به مانند خانواده گوشی‌های میت 30 تنها با Huawei Media Services عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH