نسخه مینی LG G2 زیاد هم مینی نخواهد بود!

G2-0309_678x452

پیش از این شایعات خبر از ساخت یک نسخه مینی از ال جی جی 2 داده بودند. نام این دستگاه هر چه بشود، در مدلهایی با نام‌های LG D618 و LG D620 تا بحال ظاهر شده است. امروز در پایگاه داده‌های FCC ، اطلاعاتی از مدل D618 منتشر شده که زیاد هم با صفت مینی تطابق ندارد.

همانطور که در تصویر می‌بینید و با توجه به ابعاد، این اسمارتفون اندازه‌ای برابر با آپتیموس L9 II خواهد داشت و تنها کمی از جی 2 اصلی کوچکتر خواهد بود. با محاسبه این اندازه‌ها می‌توان حدس زد که جی 2 مینی با یک صفحه 4.7 اینچی عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است که این اسمارتفون با باتری قابل تعویض عرضه می‌شود که البته حرفی از توان باتری زده نشده است. تمام اتصالات استاندارد چون بلوتوث، جی پی اس و وای فای با پشتیبانی هات اسپات نیز در این مدل وجود خواهند داشت.

فعلا اطلاعات دیگری در FCC منتشر نشده است، اما با توجه به آنچه انتظار داریم می‌توان گفت که این اسمارتفون مجهز به یک پردازشگر اسنپدراگون 800 با یک رم 2 گیگابایتی خواهد بود.

تا به امروز این تنها اطلاعاتی است که از ال جی جی 2 مینی در دسترس قرار گرفته است و بمحض انتشار اطلاعات بیشتر، حتما شما را نیز در جریان قرار خواهیم داد.

1

1 در مورد “نسخه مینی LG G2 زیاد هم مینی نخواهد بود!”

  1. مشخصاتش که خوبه، باتریش هم احتمالا به اندازه کافی قوی باشه،
    ظاهرا LG هم داره راه سونی رو میره و نسخه مینی پرچمدارشو با قدرت نسخه اصلی میسازه.
    فقط 4.7 اصلا مینی نیست… :))

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH