اسمارتفون سامسونگ گلکسی A70s با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد

پس از منتشر شدن چندین شایعه و خبر از اسمارتفون گلکسی A70s در طی هفته گذشته، این تلفن به طور رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. اسمارتفون میان‌رده جدید سامسونگ در بازار هندوستان عرضه شده است و از سنسور 64 مگاپیکسلی شرکت خود با نام Bright GW1 بهره می‌برد.

تفاوت‌های بسیار کمی در بخش جلویی گلکسی A70s با نسل قبلی وجود دارد و به سختی می‌توان آن‌ها را متوجه شد. جدیدترین عضو خانواده سری گلکسی A از همان پنل 6.7 اینچی سوپرآمولد گلکسی A70 با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و یک شکاف قطره‌ای برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسل استفاده می‌کند. اسکنر اثرانگشت کاربران نیز در زیر همین نمایشگر تعبیه شده است.

اصلی‌ترین نقطه تفاوت گلکسی A70s نسبت به نسخه قبلی خود، در بخش طراحی بدنه پشتی و دوربین آن مشاهده می‌شود. طراحی بدنه پشتی این تلفن از چندین منشور سه‌بعدی شیب‌دار و براق بهره می‌برد. یک دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/1.8 به همراه سنسور الترا‌واید 8 مگاپیکسل و سنسور عمق 5 مگاپیکسل در همین بدنه براق قرار گرفته‌ است. هم‌چنین، ضبط ویدیو‌ها در رزولوشن 4K با نرخ 30 فریم‌برثانیه انجام می‌شود.

درون بدنه براق گلکسی A70s از تراشه ساخت شرکت کوالکام با نام اسنپدراگون 675 در کنار رم 6 یا 8 گیگابایتی به منظور پردازش اطلاعات تلفن استفاده شده و یک حافظه داخلی با ظرفیت 128 گیگابایت برای ذخیره‌سازی داده‌های کاربران نیز در این مجموعه قرار دارد.

در بخش تامین انرژی سخت‌افزار اسمارتفون جدید سامسونگ از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 وات بهره گرفته شده است. نرم‌افزار تلفن نیز توسط اندروید 9 (پای) و رابط کاربری One UI در پوسته آن اجرا می‌شود.

نسخه استاندارد گلکسی A70s با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت به قیمت 28999 روپیه (410 دلار) در دسترس کاربران هندی قرار خواهد گرفت. مدل بالاتر این گوشی با دارا بودن 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 30999 روپیه هند (440 دلار) در بازار این کشور به فروش می‌رسد. فروش میان‌رده جدید سامسونگ از فردا در کشور هندوستان آغاز می‌شود. هنوز هیچ صحبتی درباره عرضه جهانی این گوشی وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH