رویداد سرفیس مایکروسافت

مایکروسافت احتمالا در رویداد سرفیس از کامپیوتر Centaurus رونمایی خواهد کرد

رویداد سرفیس شرکت مایکروسافت در هفته آینده برگزار خواهد شد. انتظار داریم که مایکروسافت در این رویداد از سرفیس‌های جدید خود، رونمایی کند. هم‌چنین، احتمال می‌دهیم که علاوه‌بر سرفیس‌های جدید، نسخه جدید کامپیوتر Centaurus نیز توسط این شرکت آمریکایی معرفی شود. مدتی پیش، شایعاتی درباره کامپیوتر جدید مایکروسافت با صفحه‌نمایش دوگانه مطرح شده بود که احتمال می‌دهیم در این همایش از آن رونمایی شود.

مایکروسافت با انتشار یک ویدیو برای این رویداد به “نوآوری‌های هیجان‌انگیز جدید” اشاره کرد. باتوجه به کوتاه بودن ویدیو و عدم استفاده از تصاویر، نمی‌‌توان چیز دیگری از آن را متوجه شد. اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد از یک محصول جدید و خاص دیگر رونمایی کند.

احتمال می‌دهیم که مایکروسافت در رویداد سرفیس، تمامی تمرکز خود را برروی کامپیوتر Centaurus قرار دهد. این کامپیوتر از یک صفحه‌نمایش دوگانه استفاده می‌کند.

به هرحال، طبق شایعات و اخبار منتشر شده درباره این همایش، مایکروسافت در رویداد سرفیس از نسخه جدید سرفیس‌های خود با پردازنده نسل 10 اینتل پرده‌برداری می‌کند. شایعاتی هم درباره مدل 15 اینچی لپ‌تاپ سرفیس وجود دارد که ممکن است از تراشه‌های شرکت AMD بهره گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH