رونمایی شیائومی از Mi Band 4

ساعت هوشمند بعدی شیائومی از Wear OS گوگل استفاده خواهد کرد

ساعت هوشمند شیائومی Mi Band، یکی از محبوب‌ترین پوشیدنی‌ها در جهان است. ساعت Mi Band 4، که اخیرا روانه بازار شده، با قیمت پایین و مجموعه‌ای از قابلیت‌های عالی (از جمله مانیتور ضربان قلب)، مجهز به یک نمایشگر آمولد تمام رنگی نیز است. این ساعت جزو معدود دستگاه‌های شیائومی است که برای فروش در آمریکا عرضه می‌شود. به عبارتی، شما می‌توانید از یک فروشگاه والمارت یکی از آن را به قیمت ۳۲.۸۸ دلار خریداری کنید. این دستگاه توسط شرکت هوامی، سازنده ساعت‌های هوشمند Amazfit، ساخته شده است. به گفته وب‌سایت 9to5Google، شیائومی ممکن است در حال کار بر روی یک ساعت جدید با سیستم عامل Wear گوگل، تحت نام Mi باشد.

شاهد این ادعا، رشته‌ای از کدهای کشف شده در جدیدترین ورژن (v2.28) اپلیکیشن Wear OS است که اشاره به یک ساعت هوشمند شیائومی با سیستم عامل مذکور دارد. اطلاعات پیدا شده در یک اپلیکیشن منتشر نشده Mi Wear در داخل فایل اجرایی Wear OS، نشان می‌دهد که نام ساعت موردنظر می‌تواند Mi Watch باشد.

در صورت چنین اتفاقی، برای اولین بار خواهد بود که یک سازنده جدید از سیستم عامل Wear گوگل استفاده می‌کند. این به نوبه خود، می‌تواند نشانگر این باشد که یک ساعت شیائومی Mi Watch، در آمریکا قابل دسترس خواهد بود. به‌خاطر تمایل زیاد شیائومی به تولید محصولاتی که در مقایسه با قیمت‌شان، ارزش خرید دارند، به نظر می‌رسد که شیائومی Mi Watch، از نظر قیمتی، رقیب جدی برای ساعت‌های سامسونگ و اپل خواهد بود. ضمن اینکه با دستگاهی مواجه خواهیم بود که بسیاری از قابلیت‌های پایش سلامت و فعالیت را نیز، مانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند پیشتاز در بازار، بر روی خود خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH