محافظت جنگنده سوخو 57 توسط یک پهباد فوق‌سری ساخت روسیه (به‌همراه ویدئو)

به گزارش خبرگزاری رسمی دولت روسیه (TASS)، پهپاد جنگی بدون سرنشین و فوق‌‌سری این کشور به نام S-70 Okhotnik-B، برای اولین بار توسط یک جت جنگنده سوخو 57 همراهی شد. ویدیوی این نمایش، واقعا فوق‌العاده و باورنکردنی است.

ویدیوی ضبط شده، که توسط وزارت دفاع روسیه منتشر گردیده است، پهباد S-70 Okhotnik-B را نشان می‌دهد که در کنار جنگنده پیشرفته سوخو 57 روسیه به هوا بلند می‌شود. این پرواز، بیش از ۳۰ دقیقه طول کشید.

 

این پهباد پنهان‌کار که به Hunter-B نیز معروف است، به نیروهای نظامی روسیه این امکان را خواهد داد تا بدون اینکه مورد شناسایی قرار گیرند، در فضای هوایی دشمن نفوذ کنند. نمایش مذکور، می‌تواند نشان‌گر آغاز دوران جدیدی در عرصه هوانوردی نظامی باشد که یک جت جنگنده برای اشراف بیشتر بر منطقه جنگی، توسط یک یا بیش از یک پهباد پنهان‌کار همراهی می‌شود.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای گفت: به عنوان یک برنامه آزمایشی، پهباد Okhotnik توانست پروازی را در حالت خودکار و با تمام قابلیت‌هایش به انجام برساند و وارد منطقه هشدار هوایی گردد.

سوخو 57

پهباد فوق‌سری و پنهان‌کار S-70، به مدت چندین سال در حال توسعه بوده است. در ماه آگوست امسال، وزارت دفاع روسیه برای اولین بار، ویدیویی از این پهپاد جنگی را در حال بلند شدن منتشر کرد.

طبق بیانیه مذکور، این وزارتخانه اظهار امیدواری کرده است که بتواند بعد از انجام آزمایش‌های نظامی سنگین با پهباد S-70، که در سال ۲۰۲۳ صورت خواهند گرفت، آن را در سال ۲۰۲۵ تحویل نیروی هوایی روسیه دهد.

1 در مورد “محافظت جنگنده سوخو 57 توسط یک پهباد فوق‌سری ساخت روسیه (به‌همراه ویدئو)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH