سرفیس پرو 7

مایکروسافت از تبلت سرفیس پرو 7 با پردازنده نسل 10 اینتل رونمایی کرد

شرکت مایکروسافت در رویداد سرفیس از تبلت سرفیس پرو 7 و سرفیس لپ‌تاپ 3 رونمایی کرد. این شرکت حدود چند روز پیش در یک ویدیو کوتاه از عبارت “چیز‌های جدید و مبتکرانه” استفاده کرده بود. سرفیس پرو 7 نیز به عنوان یکی از محصولات جدید و مبتکرانه مایکروسافت با همان طراحی نسل ششم تبلت سرفیس پرو معرفی شد.

رابین سیلر، معاون ارشد مایکروسافت در رویداد معرفی محصولات جدید این شرکت با شوخی‌های خود در صحنه از تبلت سرفیس پرو 7 رونمایی کرد. این تبلت مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 10 از یک درگاه USB-C به جای پورت Mini DisplayPort بهره می‌گیرد تا به عنوان یک تبلت حرفه‌ای در بازار حضور داشته باشد. تبلت جدید مایکروسافت را می‌توان به عنوان یک کامپیوتر 2 در 1 نیز معرفی کرد.

باتوجه به اینکه طراحی ظاهری تبلت جدید ردموندی‌ها دچار هیچ تغییری نشده است، اما مهمترین بخش ارتقایافته آن به سخت‌افزار دستگاه مربوط می‌شود. سرفیس پرو جدید از پردازنده نسل ده شرکت اینتل در قالب مدل‌های i3 ،i5 و i7 استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که با بهره‌گیری از این پردازند‌ه، شاهد سرعت بیشتر دستگاه باشیم. نسل قبلی این تبلت از پردازنده نسل هشتم اینتل با مدل Core i5 بهره می‌برد. سرفیس پرو 7 در سه مدل با حافظه رم 4، 8 و 16 گیگابایت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. اگر مایل هستید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، مدل پایه با رم 4 گیگابایت به عنوان یک نسخه پیشنهادی برای شما ارایه می‌شود.

هم‌چنین، استفاده مایکروسافت از رم‌های LPDDR4x به جای LPDDR3 در این تبلت را می‌توان به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت سرفیس پرو 7 معرفی کرد. همین موضوع باعث می‌شود تا عملکرد سرفیس جدید آمریکایی‌ها به مراتب بهتر از سرفیس پرو 6 باشد.

در بخش حافظه ذخیره‌سازی نیز چهار گزینه در اختیار مشتریان قرار دارد. تبلت مایکروسافت در چهار مدل 128، 256، 512 گیگابایت و 1ترابایت به بازار عرضه خواهد شد. حافظه داخلی دستگاه نیز از نوع SSD است. مدل پایه سرفیس پرو 7 با قیمت 749 دلار به فروش خواهد رسید.

هیچ نکته جدید دیگری برای ارایه مشخصات فنی این تبلت وجود ندارد. تبلت جدید مایکروسافت از همان صفحه‌نمایش 12.3 اینچی Pixel Sense با رزولوشن 2736 در 1824 پیکسل به همراه قلم قدیمی Surface Pen و کیبورد Type Cover بهره‌مند است.

فروش تبلت جدید مایکروسافت از تاریخ 22 اکتبر در ایالات متحده آمریکا آغاز خواهد شد. هم‌چنین، ما به شما اطمینان می‌دهیم که پس از عرضه سرفیس پرو 7، قیمت نسخه‌های مختلف آن را به اطلاع شما برسانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH