تصاویر تبلیغاتی سرفیس‌های جدید مایکروسافت توسط یک افشاگر معروف منتشر شد

شرکت مایکروسافت در تاریخ 2 اکتبر (10 مهر) از سرفیس‌های جدید خود با نام سرفیس پرو 7 و سرفیس لپ‌تاپ 3 رونمایی خواهد کرد. تنها کمتر از دو روز مانده به معرفی رسمی سرفیس‌های مایکروسافت، تصاویر تبلیغاتی این دستگاه‌ها به دست ما رسیده است. WalkingCat که به عنوان یکی از افشاگران مشهور محصولات مایکروسافت شناخته می‌شود در صفحه توییتر خود، چهار تصویر از تبلیغات سرفیس پرو 7 و سرفیس لپ‌تاپ 3 را به نمایش گذاشت.

در همه تصاویر مذکور، افرادی دیده می‌شوند که از دستگاه‌های سرفیس استفاده می‌کنند که باتوجه به شیوه تبلیغات، فقط بدنه پشتی این دستگاه‌ها مشاهده می‌شوند. با مشاهده بدنه این دستگاه‌ها می‌توان فهمید که طراحی آن‌ها تغییر خاصی نداشته است. البته، با مشاهده تصویر این دو سرفیس نمی‌توان به صورت دقیق و کامل از طراحی و جنس بدنه مطلع شد و درباره آنها اظهارنظر کرد.

طبق اخبار و شایعات منتشر شده درباره سرفیس‌های جدید مایکروسافت، سرفیس پرو 7 و سرفیس لپ‌تاپ 3 از پورت USB-C بهره خواهند برد. هم‌چنین، احتمال می‌رود که این دو دستگاه از جدیدترین CPU‌های نسل ده اینتل برای پردازش اطلاعات استفاده کنند. به علاوه، طبق گزارش‌های دیگر، سرفیس لپ‌تاپ 3 در یک مدل بزرگتر 15 اینچی به همراه پردازنده شرکت AMD معرفی خواهد شد.

سرفیس پرو 7

سرفیس لپ‌تاپ 3 در رنگ‌های آبی (Glacier Blue)، زرد (Yellow Sandstone) و قرمز (Poppy Red) معرفی می‌شود. شایعات حاکی از آن هستند که مدل دیگری از این لپ‌تاپ بدون استفاده از پارچه لوکس Alcantara در صفحه‌کلید و همراه پردازنده AMD به بازار عرضه خواهد شد.

به اخبار و شایعات پیرامون سرفیس پرو جدید با نام سرفیس پرو 7 می‌پردازیم. طبق شایعاتی که درباره سرفیس پرو 7 مطرح شده‌اند، این تبلت از یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه و طراحی جدید بهره می‌برد. هم‌چنین، ممکن است که این مدل از سرفیس جدید مایکروسافت از تراشه‌های ARM به جای تراشه‌های اینتل استفاده کند.

سرفیس پرو 7

آخرین محصولی که انتظار داریم در رویداد سرفیس مایکروسافت معرفی شود، کامپیوتر Centaurus است که از یک نمایشگر دوگانه بهره خواهد برد. هرچند، به نظر نمی‌رسد که مایکروسافت این کامپیوتر را تا سال 2020 معرفی و عرضه کند.

رویداد سرفیس مایکروسافت در تاریخ 2 اکتبر (10 مهر) و در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH