سرفیس ایرباد

هدفون بی‌سیم سرفیس ایرباد مایکروسافت معرفی شد

مایکروسافت در رویداد سرفیس امروز که در شهر نیویورک برگزار شد، یک جفت ایرباد جدید را به مجموعه هدفون‌های نویزکنسلینگ خود اضافه کرد. این هدفون که سرفیس ایرباد نام دارد، قرار است اواخر امسال به قیمت ۲۴۹ دلار در دسترس مشتریان قرار بگیرد. دستگاه جدید، برای هر دو عملکرد برقراری تماس صوتی و شنیدن موزیک طراحی شده و به گفته مایکروسافت، کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. هر ایرباد، دو میکروفون داخلی دارد که به کاهش نویز صدا، در هنگام صحبت کردن با هندزفری، کمک خواهند کرد.

مایکروسافت ادعا می‌کند که سرفیس ایرباد، باعث اذیت گوش‌ها نخواهد شد و در تمام طول روز امکان استفاده خواهد داشت. ضمنا به همراه آن، یک کیس شارژ نیز ارایه شده که عمر باتری ۲۴ ساعته را برای هدفون به ارمغان خواهد آورد. شما با یک بار شارژ آن، خواهید توانست ۸ ساعت به‌طور پیوسته به موزیک گوش کنید. کیس مذکور، ظرفیت کافی برای دو بار شارژ کامل را دارد. این هدفون نیز مثل همه ایربادهای بی‌سیم دیگر، از ژست‌های فشار و سوایپ برای کنترل موزیک و سایر صداها استفاده می‌کند.

سرفیس ایرباد

Robin Seiler از مدیران مایکروسافت گفته است که: شما بر روی دستگاه اندرویدی خود با چند فشار ساده، اسپاتیفای را باز خواهید کرد و موزیک، در همان لحظه، در هدفون شما پخش خواهد شد و نیاز به هیچ نمایشگری نیست.

سرفیس ایرباد جدید، همچنین با برنامه مایکروسافت آفیس یکپارچه‌سازی شده است که اجازه قابلیت‌هایی مانند کپشن‌های آنی و لحظه‌ای را در جریان یک ارایه کنفرانس و امکان حرکت بین اسلایدهای پاورپوینت را با یک سوایپ ساده خواهد داد.

سرفیس ایرباد

به نظر می‌رسد که طراحی سرفیس ایرباد نیز که ظاهری به شکل یک دایره خیلی بزرگ دارد، تاحدودی منحصربه‌فرد باشد. Seiler در این‌باره می‌گوید که: ما گزینه‌های مختلفی را برای ارگونومی و وزن آن بررسی کردیم. ما در این هدفون، طراحی ساده‌ای را ایجاد نمودیم که تنها با دو نقطه از گوش شما تماس خواهد داشت؛ اما با این‌حال، پایداری آن بر روی گوش شما، بسیار عالی خواهد بود.

سرفیس ایرباد جدید، به عنوان یک محصول صوتی پرچمدار، به خانواده هدفون‌های سرفیس مایکروسافت خواهد پیوست. با این‌حال، شرکت در مراسم امروز، هیچ مدل جدیدی برای هدفون‌های خود معرفی نکرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH