گوشی مرموز هواوی با دوربین هول پانچ در TENAA رویت شد

هواوی در ماه دسامبر سال گذشته، از سری نوا 4، به‌عنوان اولین سری خود با طراحی هول پانچ رونمایی کرد. بعد از آن، دستگاه‌های زیادی با این دیزاین معرفی شدند که از جمله آنها می‌توان به اسمارتفون‌های نوا 5i اشاره کرد. با این‌حال، به‌تازه‌گی هندستی از این شرکت در لیست TENAA رویت شده است که در آن شاهد یک هول پانچ برای دوربین جلو و فقط دو دوربین در پشت آن خواهیم بود. این دستگاه، دارای شماره کد ART-TL00x بوده و فقط در چین تاییدیه گرفته است.

با توجه به اینکه این اسمارتفون، اسکنر اثر انگشت ندارد و از تعداد دوربین‌های نسبتا کمتری برخوردار است، می‌توان با اطمینان بالایی گفت که ART-TL00x احتمالا به‌عنوان مدل ارزان‌قیمت هندست نوا 5 روانه بازار خواهد شد. همچنین شانس گوشی، برای داشتن یک پنل OLED کم است، چراکه هواوی هنوز، این نوع نمایشگرهای سوراخ‌دار را معرفی نکرده است.

درباره مشخصات دستگاه جدید، باید به صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی آن با رزولوشن پایه 720p اشاره کرد. آنر پلی 3 هم طراحی مشابهی با آن دارد، اما این هندست، فقط از دو دوربین (یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی) در قاب پشت خود بهره می‌برد. دوربین سلفی هم، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است.

به نظر می‌رسد که ART-TL00x، یک گوشی میان‌رده پایین‌تر باشد، اما رنگ گرادیانی سبز و آبی آن که در لبه‌ها نیز رنگ‌های متغیری به خود می‌گیرد، بسیار زیبا و چشم‌نواز است. TENAA می‌گوید که در داخل گوشی، یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی وجود دارد، اما از آنجاییکه چیپست آن، کایرین 710F هشت هسته‌ای است، قابلیت شارژ سریع برای آن وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH