اینستاگرام

امکان استفاده از فیلتر واقعیت افزوده برای خرید محصولات در اینستاگرام فراهم شد

اینستاگرام در ادامه برنامه‌های خود که برپایه اضافه‌کردن قابلیت‌های جدید به این اپلیکیشن طراحی شده است، با ارایه یک ویژگی جدید، کاربران را قادر می‌سازد تا به روش‌های مختلف با محتوای عرضه‌شده در این شبکه در تعامل باشند. جدیدترین ویژگی این نرم‌افزار با واقعیت افزوده ارتباط دارد. فناوری واقعیت افزوده که از آن با نام Augmented Reality نیز یاد می‌شود، توسط شرکت‌های بزرگ دیگری هم مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش Mashable، از امروز چندین برند تجاری در اینستاگرام که از این شبکه برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند، می‌توانند با استفاده از فناوری واقعیت افزوده اینستاگرام به کاربران و مشتریان خود این امکان را بدهند تا قبل از خرید محصولات، آن‌ها را امتحان کنند.

قابلیت مذکور، این امکان را به کاربران می‌دهد تا پیش‌نمایشی از محصول موردنظر خود داشته باشند و آن را با چهره خود امتحان کنند. کاربران نیز برای استفاده از این ویژگی باید محصول موردنظر خود را در یک پست برچسب‌گذاری (Tag) کنند. پس از انجام این مرحله و قبل از اضافه کردن محصول به سبد خرید نیز می‌توانند آن را با استفاده از فیلتر واقعیت افزوده امتحان کنند.

قابلیت جدید اینستاگرام فقط به امور خرید مربوط نمی‌شود، زیرا کاربران پس از امتحان محصول با استفاده از فناوری واقعیت افزوده می‌توانند تصاویر خود را در قسمت Story با دیگران به اشتراک بگذارند. هم‌چنین، پس از اضافه‌کردن تصویر به این بخش می‌توانند لینک خرید آن را در همان جا قرار دهند تا سایر کاربران نیز آن محصول را خریداری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH