به‌زودی یک اپلیکیشن مایکروسافت آفیس یکپارچه‌شده برای دستگاه‌های iOS عرضه می‌شود

به گزارش وب‌سایت ZDNet، مایکروسافت احتمالا برنامه‌هایی برای معرفی یک اپلیکیشن واحد و یکپارچه‌شده آفیس موبایل برای دستگاه‌های iOS دارد که قرار است قابلیت‌های اصلی و مرکزی ورد، اکسل و پاورپوینت را یکجا جمع کند. این برنامه واحد، یک جایگزین کم حجم برای هر کدام از سه اپلیکیشن مذکور خواهد بود.

برخی از کاربران اندروید ممکن است پیشاپیش با این اپلیکیشن واحد آفیس موبایل آشنا شده باشند. سامسونگ آن را به عنوان بخشی از همکاری‌های خود با مایکروسافت، در دستگاه گلکسی نوت 10 ارایه کرده بود. تعدادی از دستگاه‌های منتخب سامسونگ نیز می‌توانند آن را از گلکسی استور نصب کنند، اما در حال‌حاضر بر روی پلی استور، جهت دانلود همگان در دسترس نیست.

مایکروسافت آفیس

طبق توضیحات ارایه شده در آن، برنامه، اپلیکیشن‌های آفیس، اکسل و پاورپوینت را برای داشتن یک تجربه کاری راحت، در یکجا معرفی خواهد کرد. با این‌حال، شما همچنان می‌توانید آفیس 365 را خریداری کرده و اپلیکیشن‌های آفیس، اکسل و پاورپوینت را به‌طور جداگانه و با تمام امکانات‌شان دانلود کنید. براساس گزارش مذکور، این مدل، برای نسخه iOS اپلیکیشن هم تکرار خواهد شد. در گزارش آمده که مایکروسافت ممکن است انحصار سامسونگ برای این برنامه واحد را بشکند و آن را اواخر سال بعد، زمانی که سرفیس Duo را معرفی می‌کند، در اختیار کاربران قرار دهد.

طرح و برنامه‌های مایکروسافت برای این اپلیکیشن، درست مانند ویندوز، کاملا مشخص نیست. از آنجاییکه مایکروسافت در حال تمرکز بر روی اپلیکیشن‌های Win32 است، به نظر می‌رسد که اپلیکیشن‌های آفیس موبایل ارایه شده در مایکروسافت استور در حالت تعمیر قرار دارند. اخیرا یک اپلیکیشن آفیس نیز برای ویندوز 10 ارایه شده بود که اساسا به‌عنوان یک لانچ‌پد برای نسخه‌های وب اپلیکیشن‌های آفیس مایکروسافت کاربرد داشت. هنوز معلوم نیست که آیا شرکت می‌خواهد کار بیشتری برای یکپارچه‌سازی اپلیکیشن‌های مذکور، جهت ارایه بر روی ویندوز انجام دهد یا نه؛ با این‌حال، ما ممکن است در ماه‌های آینده خبرهای بیشتری در این‌باره بشنویم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH