تنوع رنگ گوگل پیکسل 4

تنوع رنگ گوگل پیکسل 4 بی‌نظیر خواهد بود

اگر اطلاعات به دست آمده توسط Mobile Fun را باور کنیم، باید گفت تنوع رنگ گوگل پیکسل 4 بسیار بالا خواهد بود. بر اساس این اطلاعات گوگل پیکسل 4 در رنگ‌های صورتی کمرنگ، آبی آسمانی، سبز روشن، زرد کمرنگ، نارنجی، سفید شفاف و مشکی محض عرضه خواهد شد. فروشگاه انگلیسی ادعا کرده است اطلاعات گفته شده را از طریق یکی از کارکنان شرکت گوگل به دست آورده است. در زیر، رندرهای طراحی شده از پیکسل 4 بر اساس قاب‌های Olixar را مشاهده می‌کنید.

تنوع رنگ گوگل پیکسل 4

در تصویری دیگری که منتشر شده است، رنگ‌های مختلفی را از گوگل پیکسل 4 مشاهده می‌کنیم. گفته می‌شود این تصویر به عنوان دعوتنامه مراسم 15 اکتبر گوگل ارسال شده است، اما بیشتر به نظر می‌رسد با تصویری که به صورت غیر حرفه‌ای در فتوشاپ طراحی شده است، روبرو هستیم.

تنوع رنگ گوگل پیکسل 4

تصاویر ذیل باز هم تنوع رنگ گوگل پیکسل 4 را نشان می‌دهند. همانطور که می‌بینید، رنگ‌های سفید و مشکی این اسمارت‌فون زیبایی خاصی دارند. رنگ نارنجی از پرچم‌دار گوگل نیز وجود دارد که تصویر آن از تبلیغات میدان تایمز به دست آمده است.

تنوع رنگ گوگل پیکسل 4

تنوع رنگ گوگل پیکسل 4

روی هم رفته باید گفت گوگل پیکسل 4 در هفت رنگ ارایه خواهد شد. گوگل تا به امروز تنها سه رنگ برای اسمارت‌فون‌های پیکسل خود عرضه کرده است و افزایش ناگهانی این تعداد به هفت رنگ کمی غیر قابل باور است. خوشبختانه مدت زمان زیادی تا پانزدهم اکتبر و رونمایی رسمی از آخرین نسل پرچم‌داران گوگل باقی نمانده است و با کمی صبر درستی یا نادرستی این مطلب مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH