گوگل مپس با ارایه راهنمایی‌های صوتی بهبودیافته به‌روزرسانی شد

گوگل در حال اضافه کردن چندین بهبود برای راهنمایی‌های صوتی اپلیکیشن گوگل مپس، به‌ویژه برای افرادی که با نقص بینایی مواجه هستند، است. قابلیت جدید، که برای افراد امکان دریافت راهنمایی صوتی با جزییات بیشتر را فراهم می‌کند، از امروز در گوگل مپس ارایه خواهد شد.

شرکت Mountain View نیز اعلام کرده است که انواع جدیدی از اعلان‌های شفاهی را برای سفرهای پیاده، در اپلیکیشن گوگل مپس عرضه خواهد کرد. این ویژگی‌ها، به‌طور ویژه برای کسانی تدارک دیده شده است که از نقص‌های بینایی رنج می‌برند.

گوگل مپس

با این‌حال قابلیت جدید، علاوه بر این افراد، کسانی را هم که به دنبال یک تجربه بدون نمایشگر در سفرهای پیاده خود هستند، هدف قرار داده است. راهنمایی‌های صوتی با جزییات، درست مانند اعلان‌هایی عمل می‌کند که در پیاده‌روها یا در داخل اتوبوس‌ها استفاده می‌شوند.

راهنمایی‌های صوتی مذکور برای ناوبری پیاده‌روی، برای اندروید و iOS قابل دسترس خواهد بود. قابلیت جدید، در حال‌حاضر تنها در انگلیس، آمریکا و ژاپن پیاده‌سازی شده است، اما پشتیبانی از زبان‌ها و کشورهای بیشتر نیز در آینده به آن اضافه خواهد شد.

شما به‌محض به‌روزرسانی گوگل مپس، می‌توانید قابلیت مذکور را از منوی تنظیمات فعال کنید. به‌سادگی گزینه Navigation را انتخاب کرده و در بخش Walking options، مورد Detailed voice guidance را در پایین لیست، فعال نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH