مرورگر اینترنتی سامسونگ

به‌روزرسانی مرورگر اینترنتی سامسونگ با قابلیت‌های جدید منتشر شد

مرورگر اینترنتی سامسونگ برای موبایل که به‌طور عمومی، سامسونگ اینترنت (Samsung Internet) نامیده می‌شود، به لطف آپدیت‌های منظم دوره‌ای که شرکت کره‌ای برای آن عرضه می‌کند، در حال تکامل یافتن است. به گفته توسعه‌دهندگان، جدیدترین به‌روزسانی آن، بسیار مهم بوده و حاصل چندین ماه کار و تلاش است.

این آپدیت، علاوه بر قابلیت‌های جدید، برخی از ویژگی‌های قبلی برنامه را نیز که سامسونگ بنا به دلایلی حذف کرده بود، به آن اضافه کرده است. از جمله این موارد می‌توان به اضافه شدن مجدد قابلیت محبوب دستیار ویدیویی اشاره کرد.

مرورگر اینترنتی سامسونگ

با استفاده از دستیار ویدیویی، کاربران سامسونگ اینترنت امکان دسترسی آسان به حالت تمام‌صفحه را خواهند داشت و به آنها اجازه داده خواهد شد تا ویدیوها را در یک پلیر پاپ‌آپ یا مستقیما بر روی یک تلویزیون پخش کنند.

همچنین یک گزینه جدید، به شما اجازه مسدود کردن اپلیکیشن‌های خاصی را که تبلیغات مختلفی را در صفحات وب نمایش می‌دهند، خواهد داد. شما حالا می‌توانید اپلیکیشن‌هایی را که این قبیل کارها را انجام می‌دهند ردیابی کرده و از باز شدن محتواهای‌ وب توسط آنها جلوگیری نمایید.

ویژگی مهم دیگر Samsung Internet 10.2، یک تب پرزنتیشن جدید است که در یک لیست ساده، اطلاعات زیادی را درباره تب‌های باز شده در اختیار شما قرار می‌دهد. البته اگر پرزنتیشن جدید را دوست نداشتید، می‌توانید به نمایش قبلی سوییچ کنید.

مود مخفیانه مرورگر هم با ارایه چند گزینه جدید، بهبود یافته است. در این مود، به کاربران اجازه خواهند داد تا قابلیت Smart Anti-Tracking سامسونگ و همچنین سرویس do-not-track را فعال کنند. سامسونگ به‌شدت توصیه کرده است که این گزینه‌ها را روشن کنید، با این‌حال، به این موضوع اشاره نکرده است که فعال‌سازی آنها ممکن است برخی از محتواهای وب را از بین ببرد.

جدیدترین نسخه مرورگر اینترنتی سامسونگ همچنین همگام‌سازی داده‌ها با Samsung Cloud را که شامل دسترسی سریع به میانبرها، بوکمارک‌ها، صفحات ذخیره‌شده و تب‌های باز می‌شود، راحت‌تر می‌کند. و در آخر اینکه، کاربران به لطف به‌روزرسانی اخیر، می‌توانند دکمه‌های موجود در نوار پایین صفحه را شخصی‌سازی کنند. ضمن اینکه، گزینه‌های جدیدی در مسیر Settings/Appearance/Customize Menu ارایه شده‌اند که به شما کمک خواهند کرد تا درباره دکمه‌هایی که می‌خواهید در نوار ابزار به نمایش درآیند، تصمیم بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH