یکی از قابلیت‌های خوب گلکسی نوت 10 برای نوت‌های قدیمی‌تر عرضه شد

همانطور که می‌دانید، گلکسی نوت 10، با یک قابلیت handwriting-to-text در داخل اپلیکیشن Galaxy Notes معرفی شد و سامسونگ، همان موقع قول داد که آن را به همراه نسخه بتای رابط کاربری OneUI 2.0 برای سایر گوشی‌ها هم ارایه خواهد کرد. اما حالا مثل اینکه کاربران گلکسی نوت 9 و گلکسی نوت 8، این ویژگی را به عنوان یک ارتقا دریافت کرده‌اند و دیگر نیازی به صبر کردن ندارند.

براساس گزارش جدید، اگر گوشی شما قادر به ارتقای اپلیکیشن Samsung Notes به ورژن 3.1.04.16 باشد، می‌توانید قابلیت مذکور را حتی بدون نیاز به قلم S Pen دریافت کنید (چراکه به‌راحتی خواهید توانست با انگشت بنویسید). با این‌حال، ما با بررسی یک گوشی گلکسی S10 پلاس، متوجه شدیم که این ویژگی هنوز برای همه دستگاه‌ها قابل دسترس نیست؛ هرچند که ممکن است در حال‌حاضر یک محدودیت مارکتینگ برای آن وجود داشته باشد.

قابلیت handwriting-to-text

قابلیت handwriting-to-text نه‌تنها کلمات را به متن تبدیل می‌کند بلکه می‌تواند متن را به صورت یک فایل مایکروسافت ورد هم استخراج نماید. شما همچنین می‌توانید هنگام ایجاد یک نوت، بر روی نوشته زوم‌این یا زوم‌اوت کنید. ضمنا استایل‌های نوشتاری مختلفی هم برای آن ارایه شده است. برای اینکه بدانید آیا اپلیکیشن Galaxy Notes گوشی شما این ویژگی را دارد، به‌سادگی به صفحه About رفته و آن را آپدیت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH