تصاویر موتو G8 پلاس با باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی منتشر شد

ظاهرا آخرین اطلاعات لو رفته از انتشار تصاویر اسمارت‌فون موتو G8 پلاس حکایت دارند. این هندست در اواخر ماه جاری معرفی خواهد شد. در ادامه به بررسی تصاویر و مشخصات احتمالی گوشی میان‌رده آینده موتورولا می‌پردازیم.

این دستگاه با شماره مدل XT2019 احتمالا به اسمارت‌فون موتو G8 پلاس اشاره دارد. هندست مذکور از یک نمایشگر 6.3 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی و یک ناچ کوچک جهت استقرار دوربین سلفی بهره می‌گیرد. درگاه بزرگ اسپیکر دقیقا در قسمت فوقانی همین ناچ مستقر خواهد شد. این پدیده احتمالا نشان‌دهنده آن است که هندست آینده مجهز به اسپیکرهای استریو خواهد بود. حاشیه تحتانی نمایشگر نیز از پهنای نسبتا چشمگیری برخوردار است.

بر اساس اظهارات مطرح شده، این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون 665 به‌همراه 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره خواهد برد. بعلاوه امکان ارتقا فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی وجود دارد. باتری غول‌پیکر 4000 میلی‌آمپرساعتی گوشی از طریق فناوری Turbo Power Charge (نام مستعار موتورولا برای فناوری Power Delivery USB-C) شارژ می‌شود. همچنین موتو G8 پلاس مجهز به جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

تصاویر احتمالی موتو G8 پلاس

این گوشی در رنگ‌های آبی و قرمز عرضه می‌شود. با توجه به تصاویر مربوط به پنل پشتی گوشی به‌نظر می‌رسد که موتورولا به منظور ارتقا میزان ارگونومی دستگاه از شیشه تراش‌خورده در این قسمت بهره خواهد برد. اسکنر اثرانگشت به‌همراه پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه با قابلیت فوکوس خودکار لیزری، سایر المان‌های پشتی گوشی را تشکیل می‌دهند. ماژول دوربین از حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی با میدان دید 117 درجه‌ای و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در دموهای تبلیغاتی از دوربین فوق‌عریض گوشی تحت‌عنوان “Action Cam” یاد شده است. این دوربین همانند نمونه به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون موتو وان اکشن به کاربران امکان می‌دهد تا حین حمل گوشی در وضعیت عمودی اقدام به ثبت تصاویر افقی نمایند. نهایتا دوربین سلفی گوشی نیز مجهز به یک حسگر 25 مگاپیکسلی است.

موتو G8 پلاس از درگاه‌های ارتباطی بلوتوث 5.0، LTE Cat.13 و وای‌فای 2 بانده پشتیبانی می‌کند. بعلاوه ضخامت این هندست معادل 9.1 میلی‌متر و وزن آن برابر با 188 گرم است. بر اساس پیش‌بینی‌ها موتو G8 پلاس در روز 24 اکتبر و در جریان برگزاری مراسمی در کشور برزیل معرفی خواهد شد. قیمت‌گذاری و زمان عرضه این هندست هنوز اعلام نشده است.

پیش‌تر تصویر دیگری از یک دستگاه موتو با دوربین سلفی پاپ‌آپ نیز منتشر شد. بر اساس پیش‌بینی‌های اولیه این هندست متعلق به خانواده موتو G8 بود؛ اما شایعات بعدی نشان داد که گجت مذکور در واقع یک دستگاه موتو وان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH