تصاویر و مشخصات اصلی موتو G8 پلی موتورولا لو رفت!

از اوایل این هفته، اخبار و اطلاعات زیادی درباره موتورولا به بیرون درز پیدا کرده که جدیدترین آنها شامل چند تصویر زنده از موتو G8 پلی می‌شود که طراحی و برخی از مشخصات اصلی آن را افشا کرده‌اند.

موتورولا موتو G8 پلی به نظر می‌رسد که نسخه ارزان‌تر وان ماکرو که اخیر معرفی گردید، باشد. این اسمارتفون، نمایشگر ۶.۲ اینچی ناچ‌دار با رزولوشن 720p وان ماکرو را به عاریت برده و آن را با یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در بالا و حاشیه‌های ضخیم ترکیب کرده است. پشت گوشی‌ هم تقریبا شبیه وان ماکرو بوده، اما چند تغییر مهم را به خود دیده است.

موتو G8 پلی

همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، موتو G8 پلی مجهز به یک ست‌آپ دوربین سه‌گانه در قاب پشت خود است که انتظار می‌رود شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی، مشابه نمونه‌های به‌کار رفته در وان ماکرو، باشد. با این‌حال، شاهد سیستم لیزر اتوفوکوس بر روی آن نیستیم و  دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با یک دوربین سوپر واید با میدان دید ۱۱۷ درجه جایگزین شده است.

موتو G8 پلی

در مورد مقدار حافظه و رم دستگاه، در حال‌حاضر اطلاعاتی در دست نیست، اما برچسبی که به پنل جلویی آن چسبانده شده اشاره به یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۲.۰ گیگاهرتز دارد. اسم چیپست مشخص نیست، اما احتمالا تراشه هلیو P60 مدیاتک خواهد بود. ظرفیت باتری موتو G8 پلی ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع را دارد. هندست قرار است در رویدادی در تاریخ 24 اکتبر به همراه موتو G8 پلاس و موتو E6 پلی رونمایی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH