نوا 5z

جدیدترین عضو خانواده هواوی نوا 5 با نام نوا 5z به‌زودی روانه بازار خواهد شد

اسمارتفون جدید نوا 5z به‌زودی معرفی خواهد شد. شرکت هواوی از اسمارتفون‌های سری نوا 5 (nova 5) در قالب پنج تلفن رونمایی کرده است. هم‌اکنون نیز این شرکت چینی اعلام کرد که ششمین عضو خانواده سری نوا 5 را با نام نوا 5z به بازار عرضه خواهد کرد.

کمپانی هواوی در شبکه اجتماعی Weibo، تصویر این تلفن و برخی از مشخصات فنی آن را در اختیار عموم قرار داد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، طراحی نوا 5z شباهت زیادی به نوا 5i پرو دارد.

مشخصات فنی هواوی نوا 5z
(برای بزرگنمایی برروی تصویر کلیک کنید)

این تلفن از یک صفحه‌نمایش دارای حفره برای قراردادن دوربین سلفی در قسمت جلویی بهره می‌گیرد. در بدنه پشتی نیز یک سنسور اثرانگشت به همراه مجموعه چهارگانه دوربین با چینش مربعی قرار گرفته است.

باتوجه به این تصویر، می‌توان متوجه شد که در این مجموعه چهارگانه از یک سنسور 48 مگاپیکسل در کنار یک سنسور الترا‌واید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسل برای ثبت تصاویر و ویدیو‌ها استفاده می‌شود. سنسور عمق 2 مگاپیکسلی نیز در مجموعه دوربین نوا 5z حضور دارد.

در بخش جلویی تلفن نیز یک دوربین سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل تعبیه شده است. اسمارتفون جدید هواوی از تراشه Kirin 810 SoC برای پردازش اطلاعات بهره خواهد گرفت.

مشخصات فنی این تلفن هیچ تفاوتی با نوا 5i پرو ندارد، بنابراین باید منتظر ماند و دید که هواوی برای تفکیک این دو تلفن ازهم چه برنامه‌هایی در سر دارد.

هواوی تاریخ معرفی و عرضه نوا 5z را فاش نکرده است، اما اگر به تاریخ نمایش‌ داده‌شده برروی صفحه‌قفل تلفن توجه کنید، می‌توان احتمال داد که هندست جدید سری نوا 5 در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر) معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH