رونمایی از Exodus 1s

اچ‌تی‌سی از دومین اسمارت‌فون بلاک‌چین خود با نام Exodus 1s رونمایی کرد

اچ‌تی‌سی بالاخره از نسخه ارزان قیمت اسمارت‌فون بلاک‌چین خود رونمایی کرد. پس از رونمایی از اولین هندست بلاک‌چین این شرکت تایوانی در اواخر سال گذشته، شایعات و اخبار فراوانی منتشر شد مبنی بر این که نسخه‌ای ارزان قیمت‌تر نیز از Exodus 1 منتشر خواهد شد. در نهایت این شایعات و اخبار رنگ واقعیت به خود گرفتند و Exodus 1s را همین حالا می‌توان در بازار اروپا، عربستان سعودی و امارات به قیمت 220 یورو تهیه کرد.

برعکس Exodus 1 که بر روی فریم‌ور اسمارت‌فون U12 پلاس طراحی شده بود و مشخصاتی در حد یک گوشی بالارده داشت، Exodus 1s یک دستگاه ارزان قیمت با مشخصاتی نه چندان قدرتمند است. دومین اسمارت‌فون بلاک‌چین اچ‌تی‌سی از پردازنده اسنپدراگون 435، به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت اچ‌دی و رزولوشن 720، دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو و عقب و همچنین باتری 3000 میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های Exodus 1s است.

رونمایی از Exodus 1s

یکی از موارد ناامیدکننده در این اسمارت‌فون مربوط به سیستم عامل این دستگاه و استفاده از نسخه اندروید اوریو در آن است. با این وجود باید به این نکته اشاره کرد که مطمئنا برای بسیاری از افراد مشخصات و یا سیستم عامل ملاک خرید این هندست نیست. بر اساس ادعای اچ‌تی‌سی، Exodus 1s اولین اسمارت‌فون در جهان است که چرخه کامل بیت‌کوین را انجام می‌دهد؛ به عبارت دیگر انجام معاملات در این گوشی به صورت کامل انجام شده و نیازمند نرم‌افزار دیگری نیست. شرکت تایوانی اعلام کرد که این ویژگی به زودی بر روی Exodus 1 نیز عرضه خواهد شد.

اسمارت‌فون جدید شرکت تایوانی تمام و کمال از کیف پول شرکت با نام Zion پشتیبانی می‌کند. کاربران در این کیف پول می‌توانند انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال از قبیل بیت‌کوین، Ether، استلار، Litecoin را ذخیره کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH