افشای مشخصات و قیمت‌گذاری شیائومی Mi CC9 پرو پیش از عرضه رسمی این اسمارت‌فون

بر اساس برخی گزارشات مخابره شده، طی ماه جاری شاهد اضافه شدن عضو جدیدی به هندست‌های سری Mi CC9 کمپانی شیائومی خواهیم بود. به باور بسیاری از کارشناسان، تعداد اسمارت‌فون‌های عرضه شده توسط شیائومی (و برخی دیگر از تولیدکنندگان برتر) طی سال جاری فراتر از حد انتظار بوده است. هندست جدید ظاهرا Mi CC9 پرو نام دارد و اخیرا فهرست مشخصات و قیمت‌گذاری احتمالی آن نیز منتشر شده است.

منبع انتشار این اطلاعات، شخصی با نام Sudhanshu Ambhore است. اگرچه وی مشخصا به نام دستگاه اشاره نکرده است؛ اما مشخصات دوربین اصلی با اظهارات پیش‌تر مطرح شده پیرامون اسمارت‌فون Mi CC9 پرو مطابقت دارد.

تصویری از شیائومی CC9 – بر اساس پیش‌بینی‌ها ورژن پرو این هندست در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد

این هندست از یک نمایشگر آمولد 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، ناچ قطره‌ای شکل و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بهره خواهد برد. توان پردازشی گوشی از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 730G تامین خواهد شد؛ تراشه‌ای که در اسمارت‌فون ریلمی X2 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. بعلاوه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز تراشه مذکور را همراهی خواهند کرد. در این میان به وجود پیکره‌بندی‌های دیگر هیچ‌گونه اشاره‌ای نشده است؛ لذا هندست فوق احتمالا تنها در یک ورژن عرضه خواهد شد.

دوربین‌های Mi CC9 پرو نقطه قوت این هندست برای فروش به‌شمار می‌روند. ماژول دوربین پشتی مجهز به 3 حسگر بوده و از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، مشابه نمونه به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون می میکس آلفا میزبانی می‌کند. دوربین 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک لنز تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی سایر المان‌های دوربین پشتی را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی گوشی نیز درون ناچ موجود بر روی نمایشگر مستقر خواهد شد.

مشخصات کلیدی شیائومی Mi CC9 پرو

شیائومی Mi CC9 پرو به‌همراه یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع بالغ بر 20 واتی (به احتمال فراوان 27 واتی همانند مدل Mi 9) روانه بازار می‌شود. این هندست با سیستم‌عامل اندروید 10، اتصال NFC و درگاه مادون‌قرمز عرضه خواهد شد. همچنین اطلاعات لو رفته از وزن 180 گرمی گوشی حکایت دارند.

Mi CC9 پرو هندست ارزان‌قیمتی به‌شمار نخواهد رفت. این محصول با قیمت‌گذاری 2599 یوان (حدودا 367 دلاری) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد؛ رقمی که در مقایسه با ریلمی X2 بسیار بالاتر است. ورژنی از ریلمی X2 مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی با برچسب قیمتی 1899 یوانی (حدودا 268 دلاری) روانه بازار شد.

هنوز زمان عرضه این اسمارت‌فون توسط شیائومی اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که طی هفته آینده این موضوع نیز روشن شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH