عرضه نسخه بتای اندروید 10 برای گلکسی نوت 10 با تاخیر مواجه شد

اوایل ماه میلادی جاری سامسونگ مجبور شد تا عرضه نسخه بتای اندروید 10 را برای گلکسی S10 به تعویق بیندازد. شرکت کره‌ای دلیل این اتفاق را عوامل پیش‌بینی نشده عنوان کرد و حالا ظاهرا همین عوامل پیش‌بینی نشده عرضه نسخه بتای اندروید 10 برای گلکسی نوت 10 را نیز با تاخیر مواجه کرده‌اند.

اندروید 10 برای گلکسی نوت 10

به گزارش SamMobile، بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود امروز این آپدیت برای پرچم‌داران جدید سامسونگ ارایه شود، اما ظاهرا کاربران اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت 10 برای دریافت نسخه بتای اندروید 10 و One UI 2 باید تا چند روز دیگر، به صورت دقیق تا 24 اکتبر، صبر کنند. گفتنی است این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی از قبیل یک سیستم جدید نویگیشن بر مبنای جسچرهای حرکتی، انیمیشن‌های روان‌تر، منوی Quick Settings بزرگتر و بهبودهای مختلف در قسمت تنظیمات امنیتی را به ارمغان می‌آورد.

بر اساس شنیده‌ها، مشکل مربوط به حسگر اثر انگشت این هندست هم که در هفته گذشته سر و صدای زیاد به پا کرده بود، با همین به‌روزرسانی رفع می‌شود. به احتمال فراوان انتشار نسخه بتای اندروید 10 و One UI 2 از کره جنوبی آغاز شده و به فاصله کمی در کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، هند، فرانسه، اسپانیا، لهستان و چین نیز ارایه شود. نسخه نهایی این آپدیت در اواخر ماه دسامبر یا اوایل ماه ژانویه منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH