چگونه رشته ایمیل‌ها را در آی‌فون، آی‌پد و مک بی‌صدا کنیم؟

اگر در اپ Mail به اشتباه بر روی دکمه “Reply All” ضربه بزنید، راهی برای خروج از گفتگوی ایمیلی باقی نمی‌ماند. برای رهایی از دریافت نوتیفیکیشن، تنها می‌توانید گفتگو را از سمت خود بی‌صدا کنید.
در ادامه این مطلب با روش بی‌صدا کردن رشته ایمیل‌ها در آی‌فون، آی‌پد و مک در اپ Mail با ما همراه باشید.

چگونه رشته ایمیل‌ها را در آی‌فون و آی‌پد بی‌صدا کنیم؟

برای بی‌صدا کردن رشته ایمیل‌ها در آی‌فون، آی‌پد و مک باید از iOS 13 یا iPadOS 13 به بالا و macOS Catalina استفاده نمایید.

دو روش برای بی‌صدا کردن رشته ایمیل‌ها در آی‌فون و آی‌پد با سیستم عامل iOS 13 یا iPadOS 13 و بالاتر وجود دارد. در روش اول شما می‌توانید بدون باز کردن ایمیل، گفتگو را بی‌صدا نمایید. شما همچنین می‌توانید در داخل ایمیل از منوی reply، یک پیام را بی‌صدا کنید.

اگر در inbox هستید با کشیدن ایمیل به سمت چپ، گزینه‌ “More” را انتخاب کنید.
بی‌صدا کردن رشته ایمیل‌ها در آی‌فون، آی‌پد و مکدر پاپ‌آپی که نمایش داده می‌شود، گزینه “Mute” را انتخاب کنید.
بی‌صدا کردن رشته ایمیل‌ها در آی‌فون، آی‌پد و مکحال در سمت چپ ایمیل یک علامت زنگوله کوچک به معنای بی‌صدا بودن گفتگو ظاهر خواهد شد.
بی‌صدا کردن رشته ایمیل‌ها در آی‌فون، آی‌پد و مکاما اگر ایمیل را باز کرده‌اید، می‌توانید از گوشه پایینی سمت راست بر روی دکمه “Reply” (آیکون فلش خمیده) ضربه بزنید.
بی‌صدا کردن رشته ایمیل‌ها در آی‌فون، آی‌پد و مکحال در میان گزینه‌ها، گزینه “Mute” را انتخاب کنید تا رشته ایمیل بی‌صدا شود.
بی‌صدا کردن رشته ایمیل‌ها در آی‌فون، آی‌پد و مکاگر بعدا قصد داشتید که رشته ایمیل‌ها را از حالت بی‌صدا خارج کنید، می‌توانید با دنبال کردن همین پروسه بر روی دکمه “Unmute” ضربه بزنید.
بی‌صدا کردن رشته ایمیل‌ها در آی‌فون، آی‌پد و مک

چگونه رشته ایمیل‌ها را در مک بی‌صدا کنیم؟

اپ Mail را بر روی مک خود که سیستم‌عامل macOS Catalina دارد، اجرا نمایید. سپس یک ایمیل و یا چندین ایمیل را انتخاب کنید. از نوارابزار بالای صفحه، آیکون زنگوله را پیدا کنید و بر روی آن کلیک نمایید.
بی‌صدا کردن رشته ایمیل‌ها در آی‌فون، آی‌پد و مکحال آیکون زنگوله به شکل یک زنگوله خط‌خورده تغییر خواهد کرد که به معنی بی‌صدا شدن ایمیل‌ها است.

شما همچنین می‌توانید یک گفتگو را از نمای لیست (list view) با راست‌کلیک نمودن بر روی ایمیل و انتخاب گزینه “Mute”، بی‌صدا نمایید.
بی‌صدا کردن رشته ایمیل‌ها در آی‌فون، آی‌پد و مکبرای در آوردن رشته از حالت بی‌صدا، دوباره بر روی آیکون “mute” در نوارابزار کلیک کنید.
بی‌صدا کردن رشته ایمیل‌ها در آی‌فون، آی‌پد و مکاین ویژگی تنها یکی از امکانات جدید iOS 13 است. پس اگر هنوز دستگاه خود را آپدیت نکرده‌اید، بهتر است دست‌به‌کار شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH