صفحه نمایش آی‌فون SE 2

پنل‌های صفحه نمایش آی‌فون SE 2 را ال‌جی می‌سازد

در سال‌های اخیر و با توجه به قیمت بالای آی‌فون‌های عرضه شده، درخواست‌های زیادی توسط طرفداران سیب گازخورده در خصوص عرضه یک اسمارت‌فون با قیمت کمتر مطرح شده است. بر همین اساس، به نظر می‌رسد شرکت قصد دارد تا خط تولید خانواده SE هندست‌های خود را تحت عنوان آی‌فون SE 2 احیا کند. امروز شاهد انتشار اخباری در خصوص صفحه نمایش این اسمارت‌فون ارزان قیمت کوپرتینویی‌ها بودیم.

از آنجایی که پنل‌های صفحه نمایش آی‌فون‌ها را دو شرکت کره‌ای سامسونگ و ال‌جی تهیه می‌کنند، معمولا خبرهای منتشر شده توسط نشریات این کشور در این خصوص، اعتبار بالایی دارند. بر اساس ادعای نشریات کره‌ای، پنل‌های LCD صفحه نمایش آی‌فون SE 2 را شرکت ال‌جی تهیه خواهد کرد. با توجه به وابستگی همیشگی اپل به پنل‌های صفحه نمایش سامسونگ، روی برگرداندن از این شرکت و چرخش به سمت دیگر شرکت کره‌ای، حرکت بسیار بزرگی برای کوپرتینویی‌ها محسوب می‌شود.

گفته می‌شود دومین مدل از آی‌فون SE با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد و در صورت واقعیت داشتن این خبر، ال‌جی می‌تواند درآمد فراوانی از طریق فروش میلیونی این هندست به جیب بزند. البته ظاهرا این قرارداد هنوز نهایی نشده است و طرف کره‌ای در خصوص تامین قطعات مورد نیاز اپل با شک و تردید روبرو است. در هر صورت، به نظر نمی‌رسد مشکل خاصی در خصوص نهایی شدن این قرارداد به وجود بیاید، چرا که ال‌جی به خوبی می‌داند دوره طلایی پنل‌های LCD به پایان رسیده است و شاید صفحه نمایش آی‌فون SE 2 آخرین فرصت بزرگ برای درآمدزایی در این عرصه باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH