اسپیکر هوشمند سامسونگ احتمالا هرگز به بازار عرضه نخواهد شد

ظاهرا سامسونگ در خصوص تصمیم‌گیری جهت ورود به بازار اسپیکرهای هوشمند هنوز به جمع‌بندی نرسیده است و وضعیت دستیار صوتی بیکسبی احتمالا عامل اصلی این سردرگمی به‌شمار می‌رود. عملکرد دستیار دیجیتالی اختصاصی سامسونگ در مقایسه با رقبایی نظیر گوگل اسیستنت و آمازون الکسا به میزان قابل‌توجهی ضعیف‌تر است.

البته سامسونگ همواره می‌تواند یک اسپیکر هوشمند با قابلیت پشتیبانی از چندین دستیار شخصی را عرضه نماید؛ لذا در این میان به‌نظر می‌رسد که غرور غول کره‌ای، تنها مشکل موجود محسوب می‌شود. سال گذشته سامسونگ از نخستین اسپیکر هوشمند خود با نام گلکسی هوم رونمایی کرد؛ محصولی که هنوز به بازار عرضه نشده است.

اگرچه مقامات سامسونگ تائید کرده‌اند که اسپیکر هوشمند کمپانی بالاخره روانه بازار خواهد شد؛ اما چنین رویدادی هنوز به وقوع نپیوسته است. اکنون وب‌سایت SamMobile گزارش می‌دهد که سامسونگ در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان سال 2019 کمپانی از دومین اسپیکر هوشمند خود با نام گلکسی هوم مینی رونمایی کرده است.

این نخستین بار نیست که اخبار منتشر شده به نام گلکسی هوم مینی اشاره می‌کنند؛ اما اکنون برای نخستین بار شاهد معرفی آن در قالب یک کالای فیزیکی هستیم. بدیهی است که این اسپیکر، ورژن کوچک‌تر و ارزان‌قیمت‌تر گلکسی هوم به‌شمار می‌رود؛ اسپیکر هوشمندی که پیش‌تر و در سال 2018 از سوی سامسونگ معرفی شد.

گلکسی هوم مینی از سیستم صوتی طراحی شده توسط کمپانی AKG و قابلیت پشتیبانی از دستیار بیکسبی بهره خواهد برد. موارد مذکور، تنها اطلاعات قابل دسترس در خصوص اسپیکر هوشمند جدید سامسونگ قلمداد می‌شوند. در حال حاضر حتی به اظهارات سامسونگ در خصوص زمان عرضه این اسپیکرهای هوشمند به بازار نیز نمی‌توان اطمینان کرد؛ اما حداقل اکنون می‌دانیم که کمپانی هنوز از این ایده صرف‌نظر نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH