آیفون 11 پرو لوکس

تصاویری از نسخه لوکس آیفون 11 اپل با نیم کیلو طلای 18 عیار!

برند لوکس Caviar (خاویار) از جدیدترین طرح‌های لوکس خود برای اسمارتفون‌های سری آیفون 11 پرو با نام Discovery رونمایی کرد. در این طرح‌ها از تم منظومه شمسی برای طراحی استفاده شده است. بهترین آن‌ها Solarius نام دارد و نیم کیلو طلای 18 عیار در پشت قاب قرار گرفته است.

نسخه Caviar آیفون 11 پرو با قیمت 70000 دلار به بازار عرضه خواهد شد تا لقب گران‌ترین آیفون بازار را با خود حمل کند. هم‌چنین، با قیمت 71520 دلار می‌توانید نسخه 512 گیگابایتی آیفون 11 پرو مکس را خریداری کنید.

افرادی که مایل به خرید دیگر نسخه‌های لوکس آیفون‌های جدید هستند، مدل‌های Mars ،Terra و Luna گزینه‌های مناسبی به نظر می‌آیند. در این نسخه‌ها از طلای 500 گرمی استفاده نشده است. بدنه این مدل‌ها از سنگ‌های واقعی موجود در منظومه شمسی ساخته شده‌اند. مدل Mars از سیاره مریخ، مدل Terra از شهاب‌سنگ و مدل Luna نیز از سنگ‌های موجود در سطح ماه ساخته شده است. این مدل‌ها نیز با قیمت بین 8100 تا 8260 دلار روانه بازار می‌شوند.

هم‌چنین، مدل‌ لوکس دیگری از آیفون 11 پرو با طرح ساعت و جنس همان سنگ‌ها معرفی شده است. این مدل‌ها در تعداد بسیار محدودی تولید شده‌اند. مدل Moon با 19 عدد، مدل‌ مریخی با بیش از 19 عدد و مدل شهاب‌سنگ با 99 عدد روانه بازار خواهند شد.

پس از خرید هر یک از مدل‌های Caviar آیفون 11 پرو، موزه فرسمن، یک نسخه کپی از تاییدیه‌های مربوطه را به مشتریان ارسال می‌کند. این موزه، یکی از بزرگترین موزه‌های معدن‌شناسی جهان بوده که در شهر مسکو روسیه واقع شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH