اپلیکیشن جدید مایکروسافت شامل کلیه ابزارهای آفیس برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شد

کمپانی مایکروسافت اخیرا ورژن آزمایشی و جدید اپلیکیشن آفیس را برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرد. این برنامه شامل کلیه ابزارهای ضروری آفیس است. بدین‌ترتیب برنامه‌هایی نظیر ورد، اکسل و پاورپوینت به‌صورت یک اپلیکیشن واحد در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. در واقع نام دقیق این اپلیکیشن، Microsoft Office: Word، Excel، PowerPoint & more است.

مطابق انتظارات، این اپلیکیشن به کاربران امکان خواهد داد تا اسناد موردنظر خود را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی ایجاد، ویرایش و مدیریت نمایند. کابران حتی هنگام کار بر روی اسناد خاص از طریق اپلیکیشن می‌توانند با دوستان یا نزدیکان خود همکاری کنند. این پدیده در خصوص اسناد Google Sheets و Docs نیز صادق است.

امکان تهیه فایل PDF از یک عکس یا تبدیل فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت به فرمت PDF یکی از ویژگی‌های شاخص این برنامه به‌شمار می‌روند. بعلاوه کاربران با استفاده از انگشتان خود قادر به امضا نامه‌ها و سپس ارسال آن‌ها خواهند بود.

در حال حاضر این اپلیکیشن از طریق فروشگاه گوگل پلی استور قابل دریافت است. البته با توجه به آن‌که برنامه کماکان مراحل اولیه عرضه را پشت سر می‌گذارد؛ لذا احتمالا دارای باگ‌های انگشت‌شماری خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH