وزیر ارتباطات شرکت‌های

با این کد می‌توانید پول‌های‌تان را از شرکت‌های ارزش افزوده پس بگیرید!

ماه‌هاست که آذری جهرمی، وزیر ارتباطات کشورمان به جنگ با شرکت‌های ارزش افزوده پرداخته و تلاش زیادی برای جلوگیری از مبادلات میلیاردی این شرکت‌ها انجام داده است. حالا طبق وعده قبلی ایشان، کد جدیدی برای استعلام مقدار پرداختی مشتریان به شرکت‌های “وس” اعلام شده که ارقام جالبی را به مشتریان نشان می‌دهد!

به گزارش آی‌تی‌رسان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در توییتی اعلام کرد که مشترکین اپراتورهای مختلف می‌توانند با استفاده از کد یو‌اس‌اس‌دی ستاره 800 ستاره 6 مربع (#6*800*)، مقدار پرداختی خود را به شرکت‌های ارزش افزوده مشاهده نمایند. به نظر می‌رسد که قصه پیگیری کلاهبرداری‌های شرکت‌های ارزش افزوده که دو سالی است به مساله اصلی بسیاری از مردم تبدیل شده، به جاهای حساسی رسیده و قدرت نمایی طرفین از این به بعد قابل توجه خواهد بود!

گفتنی است در صورت وجود شکایت می‌توانید با استفاده از شماره 8007 و ارسال شکایت، پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دهید.

2 در مورد “با این کد می‌توانید پول‌های‌تان را از شرکت‌های ارزش افزوده پس بگیرید!”

  1. درود. معذرت می‌خوام اون پیام من در مورد شرکت همراه اول و قبض که گفتم با ستاره‌ یک مربع قبض تلفن خونه پرداخت کردم و دوباره بدهی اومده بود، اونو حتما حذفش کنید. مشکل از مخابرات فارس بود چون همراه اول پول منو همون شب چهارشنبه به مخابرات واریز کرده بوده اما بخاطر تعطیلی پنجشنبه و جمعه، در سیستم مخابرات ثبت نشده اما در بستانکاری قبضم ثبت شده و درست شد. بستانکاری یعنی اون پول در قبض بعدی حساب میشه. سپاس از شما ادمین عزیز.‌

  2. طاهره بیوکی

    الان هم شارژ ۱۰۰۰۰تومانی خریدم و هم مکالمه ۱۳۰۰۰تومانی،،ولی
    بازگشت امتیاز نداشتم،،،
    لطفاً باز گشت بدید ،

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH