مک‌بوک پرو 16 اینچی اپل احتمالا تا آخر امسال بارگیری خواهد شد!

مدت‌هاست شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه اپل در حال کار بر روی یک مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی است. آخرین اخبار حکایت از آن داشتند که دستگاه جدید در اواخر ماه اکتبر معرفی خواهد شد، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. حالا سوال اینجاست که تاریخ دقیق رونمایی از آن چه زمانی خواهد بود؟ براساس گزارش DigiTimes، ظاهرا اپل برنامه‌هایی برای بارگیری این لپ‌تاپ در سه ماهه فعلی دارد.

گزارش مذکور، درباره میزان بارگیری‌های جهانی لپ‌تاپ حرف زده و پیش‌بینی کرده که در سه ماهه چهارم امسال شاهد اندکی کاهش در این‌باره خواهیم بود. طبق گزارش، اپل و مایکروسافت در این بازه زمانی عملکرد قدرتمندی خواهند داشت. در حالیکه انتظار می‌رود مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی اپل با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک، بارگیری خود را از سه ماهه چهارم شروع کند؛ سرفیس لپ‌تاپ نسل سوم مایکروسافت، میزان بارگیری‌های این شرکت را در بازه زمانی مذکور به شدت افزایش خواهد داد.

همانطور که گفته شد، اپل به احتمال زیاد بارگیری لپ‌تاپ جدید خود را در سه ماهه فعلی آغاز خواهد کرد، اما تاریخ دقیق معرفی آن مشخص نیست. یکی از تغییراتی که در این لپ‌تاپ صورت گرفته، در بخش کیبورد آن است که انتظار می‌رود از یک مکانیزم سیسور سوییچ (scissor switch) جدید در آنجا استفاده گردد. با این‌حال، Ming-Chi Kuo، تحلیلگر معروف حوزه تکنولوژی، اخیرا پیش‌بینی کرده بود که این کیبوردهای جدید، در اواسط سال 2020 به کار گرفته خواهند شد.

فعلا در این‌باره نمی‌توان با اطمینان صددرصد صحبت کرد، با این‌حال، ما منتظر اطلاعات جدیدی در این زمینه و همچنین درباره تاریخ رونمایی از لپ‌تاپ جدید اپل خواهیم ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH