آمار فوق‌العاده شرکت Realme در ماه اکتبر با فروش 5.2 میلیون اسمارتفون!

شرکت Realme در ماه‌های اخیر روی ریل فروش اسمارتفون‌های خود قرار گرفته و توانست ماه گذشته به مجموع فروش ۱۷ میلیون هندست دست یابد و در طول مدت سه ماهه سوم امسال در رده هفتم میزان بارگیری‌های جهانی قرار بگیرد.

شرکت، امروز اعلام کرده است که در بازه زمانی بین 30 سپتامبر تا 31 اکتبر، چیزی در حدود ۵.۲ میلیون گوشی هوشمند را در کشور هند به فروش رسانده است. این شرکت چینی همچنین می‌گوید که شاهد یک رشد بیش از ۱۶۰ درصدی در مقایسه با سال گذشته بوده و در کشور هند در طول بازه زمانی گفته‌شده، پرفروش‌ترین برند اسمارتفون در فروشگاه آنلاین Flipkart بوده است. با این‌حال، به گفته موسسه Counterpoint، شرکت Realme در ماه سپتامبر امسال، سومین برند پرفروش هند بوده و جایگاه چهارم این بازار را در سه ماهه سوم 2019 کسب کرده است.

Realme کار خود را سال گذشته با معرفی اسمارتفون Realme 1 شروع کرد و از آن زمان تابه‌حال، در مجموع ۱۶ گوشی هوشمند را در بازارهای دنیا معرفی کرده که جدیدترین آنها X2 و پرچمدار X2 پرو بوده‌اند.

با این‌حال، Realme خود را محدود به اسمارتفون‌ها نکرده و بتدریج در حال گسترش محصولات خود است. شرکت در ماه سپتامبر امسال، یک ایرفون‌ بی‌سیم و یک پاوربانک عرضه کرد و انتظار می‌رود که اولین بند فیتنس خود را نیز در تاریخ 20 نوامبر در رویدادی در دهلی هند معرفی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH