کیفیت دوربین شیائومی Mi CC9 Pro از پرچمداران سامسونگ و اپل هم بهتر است!

شرکت شیائومی امروز از اسمارتفون جدید خود با نام Mi CC9 Pro رونمایی کرد. این تلفن از یک دوربین پنج‌گانه استفاده می‌کند. لی جون، مدیر‌عامل شیائومی نیز درباره دوربین این تلفن گفت که وب‌سایت DxOMark با بررسی‌های خود، امتیاز 121 را به دوربین Mi CC9 Pro داد.

امتیاز کلی دوربین این گوشی با اسمارتفون هواوی میت 30 پرو برابر است، اما اسمارتفون شیائومی با دریافت 130 امتیاز در بخش عکاسی و 102 امتیاز در فیلمبرداری در رتبه دوم DxOMark قرار گرفت.

این وب‌سایت از مدل Premium Edition هندست Mi CC9 Pro برای آزمایشات خود استفاده کرده است. مدل فوق از یک لنز 8P برای دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. مدل معمولی تلفن از همان لنز با دریچه دیافراگم 7P برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیو‌ها بهره می‌گیرد.

هم‌چنین، CC9 Pro دارای یک لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری است که یک لنز تله‌فوتو دیگر با کیفیت 5 مگاپیکسل و زوم 5 برابری با ابعاد 3.6/1 اینچ آن را همراهی می‌کند. این لنز دارای لرزشگیر اپتیکال نیز هست.

یک لنز الترا‌واید 20 مگاپیکسل و یک لنز ماکرو برای ثبت تصاویر در فاصله بین 2 تا 10 سانتی‌متر نیز در مجموعه دوربین Mi CC9 Pro قرار دارند که DxOMark هنوز آن‌ها را آزمایش نکرده است.

دو فلاش LED که هرکدام دو لامپ دارند نیز در پشت تلفن وجود دارد. یکی از فلاش‌ها دارای نور سخت و دیگری دارای نور نرم است.

دوربین CC9 Pro در بخش فیلمبرداری نیز با اختلاف یک امتیاز بالاتر از اسمارتفون‌های سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس 5G و گوگل پیکسل 4 قرار دارد.

دوربین Mi CC9 Pro

در اختیار داشتن تعداد زیادی از لنز‌ها این امکان را به کاربران می‌دهد تا در شرایط مختلف نوری، عکاسی کنند. شیائومی با بهره‌گیری از چندین لنز با کیفیت در مجموعه دوربین CC9 Pro قدم بزرگی را رو به جلو برداشته است تا رقابت جدیدی را میان کمپانی‌های مختلف سازنده تلفن همراه شاهد باشیم.

توجه: میانگین حجم تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین این هندست بین 10 تا 13 مگاپیکسل است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH