DxOMark: دوربین شیائومی می CC9 پرو از آی‌فون 11 پرو مکس بهتر است!

وب‌سایت DxOMark در آخرین ارزیابی‌های خود به بررسی امکانات دوربین هندست‌های آی‌فون 11 پرو و آی‌فون 11 پرو مکس پرداخت. این 2 اسمارت‌فون به‌دلیل بهره‌گیری از دوربین‌ها و تراشه‌های یکسان، عملکرد مشابهی در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری از خود نشان می‌دهند. DxOMark برای این 2 گوشی مجموعا امتیاز 117 را در نظر گرفته است. بدین‌ترتیب هندست‌های مذکور در جایگاه سوم و هم‌تراز با سری گلکسی S10 سامسونگ قرار می‌گیرند. با این‌حال امتیاز هندست‌های سری آی‌فون 11 پرو اپل در مقایسه با اسمارت‌فون هواوی میت 30 پرو و مدل‌های اخیرا عرضه شده شیائومی می CC9 پرو و می نوت 10 اندکی کمتر است.

مطابق پیش‌بینی‌ها آی‌فون 11 پرو، تصاویری شارپ با نورپردازی دقیق، طیف دینامیکی گسترده و رنگ‌های چشم‌نواز و نزدیک به دنیای واقعی را به ثبت می‌رساند. بعلاوه دوربین فوق‌عریض دستگاه نیز با ثبت تصاویر دارای جزئیات بالا. طیف دینامیکی گسترده و ناهنجاری‌های رنگی پایین، عملکردی قابل تحسین از خود ارایه می‌دهد.

متاسفانه در کلیه شرایط نوری، تصاویر دارای نویز بوده و از بین رفتن جزئیات در تصاویر دارای برد زوم بالا مانع از اعطای امتیاز بالاتر به این هندست شده است. کیفیت ضبط ویدیویی دستگاه نیز فوق‌العاده بوده و از طیف دینامیکی گسترده، جزئیات مناسب و تثبیت‌کنندگی موثر برخوردار است. مشکلات مرتبط با توازن رنگ سفید و دندانه‌دار شدن تصاویر در برخی موقعیت‌ها از جمله نقاط منفی دوربین به‌شمار می‌روند. با این‌حال کسب امتیاز کلی 102 در زمینه ضبط ویدیویی کماکان آی‌فون 11 پرو را در میان بهترین تولیدات صنعتی قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH