به‌روزرسانی بزرگ گلکسی فولد

همه دستگاه‌های سامسونگ گلکسی فولد در عرض 5 دقیقه در چین به فروش رسید!

همانطور که احتمالا می‌دانید سامسونگ هندست تاشوی خود یعنی گلکسی فولد را با یک طراحی جدید برای بار دوم عرضه کرد و خبرها حاکی از آن هستند که این دستگاه با فروش‌های خوبی روبه‌رو شده است. گلکسی فولد، در بازارهای مختلف در حال فروختن است و حالا اخیرا به بازار چین نیز رسیده است. به گفته سامسونگ، همه دستگاه‌های این گوشی ۱۵۹۹۹ یوانی (بالای ۲۰۰۰ دلار آمریکا) در اولین عرضه آن در چین در عرض پنج دقیقه به فروش رفتند.

با این‌حال، شرکت کره‌ای نگفته است که چه تعداد از این گوشی برای خرید مشتریان ارایه شده بود، اما ما حدس می‌زنیم که تعداد آن بسیار زیاد بوده است. برخی از افراد، برای خرید دستگاه، معادل ۲۲۸۸ دلار/۲۰۰۰ یورویی‌اش را پرداخت کرده‌اند و یک دستگاه با نمایشگر تاشو ۷.۳ اینچی Dynamic AMOLED و چیپست اسنپ‌دراگون 855 دریافت نموده‌اند.

گوشی ارایه شده، فقط یک ترکیب حافظه ۱۲/۵۱۲ گیگابایت دارد و مجهز به سه دوربین در پشت، دو دوربین در جلو/کنار و یک دوربین در بالای پنل آمولد کوچک‌تر است. سامسونگ این گوشی را با شماره مدل SM-F9000 به فروش رسانده که یک باتری بزرگ ۴۳۸۰ میلی‌آمپرساعتی دارد، اما فاقد 5G است. تاریخ عرضه بعدی آن هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH