تائیدیه سامسونگ گلکسی W20 5G در وب‌سایت TENAA از عرضه گلکسی فولد 5G حکایت دارد

سامسونگ خود را برای معرفی یک گوشی تاشوی جدید در چین طی روز 19 نوامبر آماده می‌کند. شایعات پیشین از عرضه یک گوشی تاشونده جدید حکایت داشتند؛ اما هفته گذشته مشخص شد که اسمارت‌فون W20 5G در واقع همان ورژن 5G گلکسی فولد خواهد بود. فهرست جدیدا منتشر شده در وب‌سایت آژانس رگولاتوری چین موسوم به TENAA نیز این موضوع را تایید نموده و نخستین تصاویر به‌همراه فهرست مشخصات اولیه دستگاه را منتشر کرده است.

تصاویر سامسونگ گلکسی W20 5G

گلکسی W20 5G ابعادی معادل 160.9 در 117.9 در 6.9 میلی‌متر دارد که با اندازه اسمارت‌فون گلکسی فولد در وضعیت باز شده یکسان است. همچنین فهرست مذکور، موجودیت نمایشگر دوم 4.6 اینچی دستگاه را تایید می‌کند. ظرفیت باتری گوشی معادل 4135 میلی‌آمپرساعت است که در مقایسه با باتری 4380 میلی‌آمپرساعتی گلکسی فولد اندکی کمتر است. با این‌حال بایستی به‌خاطر داشت که فهرست مذکور صرفا دربردارنده مشخصات اولیه دستگاه است و وجود خطا در آن امری محتمل خواهد بود.

فهرست مشخصات اولیه گلکسی W20 5G

کمپانی سامسونگ مراسم مربوط به رونمایی هندست گلکسی W20 را در روز 19 نوامبر برگزار خواهد کرد. جزئیات قیمت‌گذاری محصول هنوز اعلام نشده است؛ اما این هندست احتمالا کماکان از طریق شرکت‌های مخابراتی چینی به‌صورت انحصاری عرضه خواهد شد. با توجه به محبوبیت فوق‌العاده گلکسی فولد در کشور چین به‌نظر می‌رسد که با عرضه اسمارت‌فون W20 5G، موجودی آن بلافاصله به اتمام خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH