تصاویر زنده اسمارت‌فون خم‌شدنی موتورولا ریزر فاش شد!

به لطف انتشار تصاویر و رندرهای مختلف، تقریبا کاربران تصور خوبی از طراحی اسمارت‌فون خم‌شدنی موتورولا ریزر داشتند. اگر هنوز هم شک و شبهه‌ای در خصوص طراحی این هندست دارید، FCC با انتشار تصاویری زنده از تمام زوایا، تمامی ابهامات را در این زمینه برطرف کرده است.

تصاویر زنده موتورولا ریزر

این اسمارت‌فون با شماره مدل T56XM1، در رنگ مشکی دیده می‌شود، اما به احتمال فراوان رنگ‌های دیگری نیز وجود خواهند داشت. در بالای صفحه نمایش بلند موتورولا ریزر یک بریدگی وجود دارد که میزبان دوربین سلفی و ایرپیس دستگاه است. در انتهای این هندست نیز، به تقلید از نسخه اصلی ریزر، دسته‌ای وجود دارد که محل تعبیه حسگر اثر انگشت و درگاه USB-C خواهد بود.

تصاویر زنده موتورولا ریزر

همانطور که مشاهده می‌کنید، در قسمت بالایی پنل پشتی، دوربین اصلی دستگاه و فلاش دوگانه قرار گرفته است. همچنین، صفحه نمایش بیرونی نیز در این قسمت قرار دارد. نکته قابل توجه جنس بافت قسمت پایینی پنل پشتی است؛ برخی عنوان کرده‌اند این قسمت از فیبر کربن ساخته شده و برخی نیز جنس آن را کولار دانسته‌اند. موتورولا پیش از این از کولار در ساخت گوشی‌های خانواده Droid RAZR استفاده کرده بود.

تصاویر زنده موتورولا ریزر

این اولین بار است که تصاویری زنده از کناره‌های این هندست نیز منتشر می‌شود. در سمت چپ اسمارت‌فون خم‌شدنی موتورولا دکمه‌ای وجود ندارد و سمت راست برای تعبیه دکمه‌های کنترل صدا و پاور انتخاب شده است. اما نکته جالب توجه تغییر جایگاه این دکمه‌ها در حالت بسته و هنگام استفاده از صفحه نمایش خارجی است. انتهای لولای به کار رفته در موتورولا ریزر نیز در این قسمت به خوبی مشخص می‌شود و این سوال را در ذهن متبادر می‌سازد که مقاومت این لولاها در برابر ضربه و آسیب چقدر خواهد بود؟

تصاویر زنده موتورولا ریزر

زوایای بالا و پایین نیز دید بهتری نسبت به بریدگی اسمارت‌فون و دسته پایینی آن ارایه می‌کنند. بر اساس شنیده‌ها، موتورولا ریزر با پردازنده اسنپدراگون 710، چهار یا شش گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. باتری به کار رفته در این دستگاه 2730 میلی‌آمپری خواهد بود و از همین حالا نگرانی‌هایی را بابت ضعف در این بخش به وجود آورده است. به نظر می‌رسد، موتورولا برای اسمارت‌فون خم‌شدنی خود یک برچسب قیمتی 1500 دلاری در نظر گرفته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH